Nu Online
Momenteel zijn er 387 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getrouwd deel 1

15-5-2008 0:56:22
hey meiden,

Meer dan 300 dagen geleden kwam ik hier voor het eerst,...sinds toen zijn er heel wat dingen geregeld, heel wat traantjes gevloeid, maar ook heel veel mooie momenten geweest.
Vandaag was het dan zover voor deel 1...we zijn sinds vanmiddag officieel man en vrouw. Na de plechtigheid (van 10minuten)zijn we nog gezellig gaan eten met ouders, grootouders en broer en zussen. Het was echt een zalige dag!
Zaterdag volgt dan ons kerkelijk huwelijk en het grote feest voor familie en vrienden.

Ik heb hier heel veel meegelezen en veel opgestoken, veel dank voor de tips!
Verder wens ik alle bruidjes heel veel succes en uiteraard een prachtige dag.
Voor de andere bruidjes van 17 mei... we zullen paraplu's moeten voorzien vrees ik, maar maak er toch vooral een stalende dag van!

groetjes,
Ilse
17 mei 2008

Ilse
17-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 969

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik15-5-2008 7:00:23

Hey ilse,proficiat met deel 1 van je huwelijk,hopelijk wordt het zaterdag ook nog een toffe dag voor jullie!!
Maar daar twijfel ik niet aan.

Grtz sarah

patricia
26-7-2008
 Meld misbruik15-5-2008 10:32:02

Hey,
Alvast een dikke proficiat! Al zal deel 2 misschien wat natter zijn, toch wens ik jullie een stralende dag toe!!
Groetjes,
Patricia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...