Terug naar overzicht
hoi patsy,voor vandaag was net hetzelfde weertje voorspeld als zaterdag...af en toe een bui kan geen kwaad...te warm hoeft het ook niet te zijn é ;-)veel succes medebridezilla's!!!06-06-2008
sarah no stress hier... alleen stress in het weerbericht..heb eitjes gebracht, kaarsjes aangestoken en betsy dansjes laten doen... intussen heb ik ergens gelezen dat in sommige culturen regen op uw huwelijk geluk brengt! Voila, dus dat ga ik tegen alle mensen zeggen als ze zeggen 'zonde van het weer he'succes!!
Hier ook een stresskip voor het weer van zaterdag! Pfff, ik hoop dat het toch een beetje droog blijft.GroetjesDiane17 mei 08elisadiana1@hotmail.com
volgens het weerbericht gisteren zou het vooral s'morgens regenen he..
hey meiden!Ik was er ook zenuwachtig voor, maar uiteindelijk lost dat niets op.Je kan er niets aan veranderen en je zal elk weer op zijn manier positief moeten bekijken.Te heet zoals voorbije weken is ook niet echt aangenaam hé. In uw feestzaal is het dan bakkend heet en de mensen zoeken buiten verluchting. de man in zijn kostuum zweet zich dan heel de dag te pletter.Van mij mag het qua temperatuur zoals gisteren zijn, ook al heb ik mij een sjaaltje moeten kopen voor mijn open kleed...Zolang het niet stortregent zoals gisteren avond ben ik gelukkig.Geniet van jullie dag meiden! nog één keer slapen!!