Nu Online
Momenteel zijn er 656 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kadeautje kleuters

6-4-2005 21:01:57
Hallo allemaal,

Wij trouwen begin juli. Ik ben kleuterleidster en naar aanleiding van onze trouw gaan we hier ook met de kleuters rond werken, ik wil ze er wat bij betrekken (eind juni gaan we dan ook met hen naar het stadhuis en mag een kleuterkoppeltje trouwen...).
Wij zelf doen geen viering, maar als die bengels een bezoekje brengen aan het stadhuis (wat er dik in zit natuurlijk), zou ik ze wel iets willen geven...(misschien een ballon, die we dan samen oplaten ofzo...). Hebben jullie nog tips, ideetjes!!
Dankjewelx

nicky
9-7-2005
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 877

nele
20-5-2006
 Meld misbruik6-4-2005 21:18:42

hey nicky,

een ballon is inderdaad een leuk idee, maar misschien moet je ze ook iets geven dat ze kunnen houden, iets om te knabbelen of zo. Wanneer bij ons iemand uit de leiding trouwt dan laten we ook ballonnen op, echt mooi en eens iets anders dan rijst he

Isabel
4-6-2005
 Meld misbruik6-4-2005 22:30:07

Hoi,

Ik ben ook kleuterleidster, en zat ook met dat probleem. Eerst dacht ik aan een snoepbrochette, maar met onze school doen we mee aan het fruitproject, dus kan ik niet echt maken.
Ik ben op toffe zeepjes gebotst, namelijk kaas met muisjes erop. Ik weet dat sommigen denken 'zeep aan kinderen???' maar kinderen zitten graag in bad dus...
Wat ook een leuk idee is, en trouwen heel mooi voor de foto's: bellenblazers uitdelen. Bij Hema heb je ze al voor 50cent per stuk van Jip en Janneke.

Groetjes Belle

Sylvie
1-7-2006
 Meld misbruik7-4-2005 9:25:46

Hallo,

Ons huwelijk is pas gepland voor 1 juli volgend jaar. Maar als kleuterkleidster heb ik er ook al aan gedacht onze dag voor mijn kleuters bijzonder te maken. Wij dachten het volgende:
Waarom zetten we niet zo'n oude ijskar aan het gemeentehuis? We hopen voor dan al op een stralende dag en dan zou zo'n ijsje er heus wel ingaan of niet?!
Er is verder nog niets concreet we dachten alleen maar ...

Groetjes Syl*

Sophie
14-10-2005
 Meld misbruik7-4-2005 16:35:47

Beste Nicky

Vrienden van ons hadden voor de kinderen van de jeugdbeweging een echte ijskar gevraagd om te komen na de viering. Wel tof!
Groetjes
Sophie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...