Terug naar overzicht
hey nicky,een ballon is inderdaad een leuk idee, maar misschien moet je ze ook iets geven dat ze kunnen houden, iets om te knabbelen of zo. Wanneer bij ons iemand uit de leiding trouwt dan laten we ook ballonnen op, echt mooi en eens iets anders dan rijst he
Hoi,Ik ben ook kleuterleidster, en zat ook met dat probleem. Eerst dacht ik aan een snoepbrochette, maar met onze school doen we mee aan het fruitproject, dus kan ik niet echt maken. Ik ben op toffe zeepjes gebotst, namelijk kaas met muisjes erop. Ik weet dat sommigen denken 'zeep aan kinderen???' maar kinderen zitten graag in bad dus...Wat ook een leuk idee is, en trouwen heel mooi voor de foto's: bellenblazers uitdelen. Bij Hema heb je ze al voor 50cent per stuk van Jip en Janneke.Groetjes Belle
Hallo,Ons huwelijk is pas gepland voor 1 juli volgend jaar. Maar als kleuterkleidster heb ik er ook al aan gedacht onze dag voor mijn kleuters bijzonder te maken. Wij dachten het volgende:Waarom zetten we niet zo'n oude ijskar aan het gemeentehuis? We hopen voor dan al op een stralende dag en dan zou zo'n ijsje er heus wel ingaan of niet?!Er is verder nog niets concreet we dachten alleen maar ...Groetjes Syl*
Beste NickyVrienden van ons hadden voor de kinderen van de jeugdbeweging een echte ijskar gevraagd om te komen na de viering. Wel tof!GroetjesSophie