Terug naar overzicht
Hoi, wij trouwen op 19/7 en hebben zelf twee kindjes als bruidskindjes. Ik heb aan de juf en onthaalmoeder gevraagd om iets te knutselen waar de ringen op kunnen liggen. Persoonlijker kan niet, hé...Alvast een geweldige dag en veel succes ermee,Marsie
Hey,wij hebben ook twee bruidskindjes, van 1.5 jaar en van 5 jaar oud. De oudste krijgt een witte ballon waaraan we een piratenkoffertje zullen hangen van in de Ava. Dit vullen we dan met rijst (om te vermijden dat onze ballon kan gaan vliegen ;o) ) en steken onze ringen erin. Naast mij en mijn vriend zullen twee dezelfde ballonnen staan voor onze bruidskindjes die gevuld zijn met snoep ipv rijst. Deze balonnen geven wij af als de oudste ons de ringen komt brengen. Een klein bedankje hédorien04/10/08
Hey,wij trouwen op 18 juli,ons dochtertje zal dan ook 3 jaar zijn.Ik heb een bruidsbeertje van me to you gekocht,er hangt een mooi wit lint aan waar je de ringen aan vast kan maken.Succes sarah
De konijntjes van Quax zijn ideaal. De ringen passen juist rond de dunne armpjesje kan ze zien op de website van quax onder het item 'konijnenfamilie' Ik heb ze gekocht in Weba, maar je kan ze ook in de collishop (dreambaby) bestellen.Katrien 08/11/08