Terug naar overzicht
Dag christel,Dat is vervelend en ik vind het echt niet professioneel van die firma. Alvast geen reclame. Maar ik zou toch nog eventjes een 2-tal weken afwachten want straks zit je met 2 leveringen. De weddinggiftshop moet toch hoedanook leveren anders zijn het oplichters. En je heb toch nog even tijd en als je echt in tijdsnood dreigt te geraken kun je inderdaad nog bij one stop weddingshop een alternatief zoeken. Daar heb ik trouwens ook zeer goede ervaringen mee. Maar ik begrijp je stress hierover. Amai, ik zou ook zo zijn.Succes ermee. Patricia
Hallo,Ik heb ook bestelt bij hen en heb het wel ontvangen.Maar je moet wel eerst de factuur betalen dan passen sturen ze alles op.Mss eens nakijken.Groetjes 01/08/08
ik had iets besteld bij een trouwsite en heb ook bijna 1,5 maand moeten wachten. Nu kreeg ik wel info als ik hen mailde.blijkbaar maken ze enveloppendozen met de hand.maar als je niks meer hoort, zou ik stilletjes wel overwegen om iets anders te bestellen of te kopen.ik heb gisteren bij de blokker mandjes gekocht voor de bruidskindjes. Met een wit lintje eraan was het ook mooi.succes