Terug naar overzicht
hey,ik zou de fotograaf eerst even de tijd geven om jou te fotograferen tijdens de voorbereidingen, en de suite rond 11u20 laten komen. Zodat de fotograaf zijn aankomst zeker niet mist. Alles hangt natuurlijk ook af van hoelang jullie moeten rijden / stappen naar het stadhuis.Wij gaan broodjes en drank voorzien voor de suite. Dat is vooral omdat wij de foto's voor de viering nemen die pas om 14u start. Een vriendin van mij had vorig jaar niets voorzien voor haar suite, dus je bent daar volledig vrij in. Zeker geen broodjes met mayonaise ofzo voorzien, je wil geen vlekken he ;-)Veel succes.Groetjes,Karolien.
Hoi MarijkeWij trouwen om 12U30. We wonen op nog geen vijf minuten rijden van het gemeentehuis.De suite komt aan om 11u15. De fotograaf om 11u. We vertrekken dan naar het gemeentehuis om 12u15. Tijdens het uur dat de suite bij ons thuis is, wordt er een belegd broodje gegeten en iets gedronken. En familiefoto's genomen in de tuin.GroetjesKim
heytof te zien dat jij ook nog maar 93 dagen op de teller hebt staan zoals ons wij trouwen voor de wet om 10.30 en de mensen en mijn bruidegom komen rond 9u30 bij mijn ma thuis maja omdat mijn ouders ni overeen komen mag ik thuis geen hapjes doen dus ja vind da wel beetje verveelend want wou wel een flesje kraken enz beetje versnappering geven de foto graaf komt denk ik al om 8u30-9u want hij gaat foto's nemen van hoe ik men kleed aan doe.ma ben aant overwegen van een flesje open te doen op de oprit tzal iets speciaal zijn he want iedereen doet da normaal gezien binenn maja heb geen andere keus hema als ik jou was zou ik wel tijd uit rekenen voor een hapje en een drankje bv gw toostjes of koekjes en chipsen hopen dat we mooi weer hebben he meidengroetje melissa16/08/08
Hoi Marijke,Wij trouwen om 11.30u en mijn ventje komt tegen 10.15u naar mijn ouders. Daar wordt eerst nog een glaasje gedronken(voor de stress) en dan rustig naar de kerk. Onze fotograaf is al vanaf 's ochtends bij mij, zij gaat foto's nemen wanneer ik mij klaarmaak. Daarna ook nog foto's wanneer de bruidegom en familie arriveert.Je moet ook rekening houden dat waarschijnlijk de buren buiten gaan staan en die willen jullie natuurlijk ook bewonderen. De fotograag neemt ook foto's wanneer je met de suite naar buiten komt, dus daar kruipt ook al wat tijd in.Na de viering gaan wij terug naar mijn ouders thuis en daar eten we dan een hapje, nemen nog wat foto's van de bruidskindjes en suite en dan vertrekken wij als getrouwd koppel met de fotograaf om onze foto's vast te leggen.GroetjesEls26/07/2008
Hallo,Wij doen het ietsje anders dan de rest hier. Ons programma ziet er als volgt uit:10u.30 aankomst bruidegom in ouderlijk huis van bruid met aansluitend fotoreportage 13u.00 aankomst suite14u.00 vertrek naar de kerk15u.00 trouwmisNu, als je 's morgens trouwt, lukt deze indeling niet.Groetjes,Kim
hoi allemaal,Bedankt voor de reacties, nu kan ik ietsjes meer aan mijn planning verder werken.Nog allemaal veel voorbereidingsplezier... !groetjesMarijke