Terug naar overzicht
hey van waar ben je ik verkoop mijn ringkussen want heb ze dubbel tis een met mikey mouse en minni mouse laat iets weten als je intresse hebtmiss-katje@hotmail.comgroetjes melissa
Dag Eva,Wij trouwen op 05/07/2008. Onze ceremoniemeester is dinsdag LL bij ons geweest om de laatste handelingen en voorbereidingen te treffen. Onze dochter en het zoontje van mijn man zijn broer, brengen ook de ringen naar voor. Onze ceremoniemeester heeft liever geen kussentjes of beertjes ... Hij heeft al een paar keer meegemaakt dat de bruidskindje naar oma of meter of tante of ... lopen en het kussentje in het rond gooien en dan ook de ringen verliezen. Daarvoor stelde hij voor om de ringen gewoon in de kindjes hun handjes te geven. Mijn fotograaf vond dat ook een schitterd idee, want dat kunnen mooie foto's opleveren. Het is natuurlijk maar een idee van hoe wij het aanpakken, hé.Groetjes en veel genot.Wendy
Wat dacht je van gewoon het doosje van de juwelier? ;)
wij trouwen op 6 juni, ons ringkussentje heeft onze schoonmama zelf gemaakt, maar als ik er zelf op zoek naar moest gaan kwam ik er onlangs hele mooie tegen in de veritas!!! ja verschoot er zelf ook van en helemaal niet kostelijk messchien kan je daar ook eens kijken ze hadden er verschillende groetjes
Dag Eva,Wij hangen onze ringen in een ringzakje(kan je kopen bij Veritas) aan een wandelstokje. Het wandelstokje is nog van mijn ouders hun trouw geweest. GroetjesEls26/07/2008
Hey Eva,Nog een aantal mogelijkheden.Aan een stokje, een soort van stafje, wordt vooral bij jongens gedaan en wordt een bruidsjonker genoemd.Verwerkt in een boeketje kan ook, dit geeft ook leuke en speciale foto'sIn een balon deze moet je dan natuurlijk kapot stekken om de ringen er uit te halen.In een speciaal doosjeMisschien een sin de AVA kijken daar kun je ook van alles vinden, die van potjes tot tubes tot sleutelhangertjes , ...hopelijk vind je iets gepast en leuksgroetjes ELine05/09/2008
Hey,ons bruidsmeisje krijgt een mini versie van mijn boeket.Daaraan worden dan de ringen bevestigd.Zij vindt het echt schitterend want dan is ze net als mij een bruid ;-)
Hey,Kan je de ringen niet bevestigen aan iets wat verband houd met jullie hobby??Of beroep??Groetjes,Patricia
Onze ceremoniemeester is ook niet voor een ringkussen. Vandaar dat hij aan de pastoor een schaaltje gaat vragen om daar de ringen op te leggen.