Terug naar overzicht
Wij trouwen nu zaterdag. Alles ik klaar, maar ben volledig aan het stressen over het weer. Ik hoop echt dat het een beetje droog blijft.Morgen moeten we nog eens naar de zaal gaan.Gisteren hebben ze mijn kleed nog moeten versmallen want ik was de laatste twee weken nog vermagerd van de stress.Veel succes nog voor jullie!Groetjes,Dianeelisadiana1@hotmail.com
Hey Kimberly,Wij trouwen een weekje vroeger, 7 juni dus. Nog 22 dagen op de teller. Als ik daaraan denk, krijg ik toch een beetje zenuwen. Tot voor kort had ik helemaal nog geen zenuwen, maar nu de teller in de 20 staat, besef ik ineens dat het wel heel dichtbij aan het komen is. Gisteren heb ik een lijstje gemaakt van wat ik nog allemaal moet doen en het is tot mijn verbazing een hele lijst geworden. Er moeten nog heel wat van die kleine prulletjes gebeuren, kleine afwerkingen enz. Dus de tijd zal nu nog sneller voorbij gaan.En dat weer komt wel terug goed, ik heb er vertrouwen in, laat het nu maar wat minder zijn (sorry voor de koppels die nu trouwen :-)) dan is het tegen juni terug mooi weer. Positive thinking hé! Ik ben alvast aan het duimen.groetjes,Valerie7 juni 2008
Hey!Wij trouwen 28 juni (nog 43 dagen) en wij moeten enkel de bloemen en menukaartjes nog bestellen! Volgende week zaterdag mijn laatste pas en dan ben ik er volledig klaar voor :-)! Hier nog geen zenuwen (maar die komen wel nog!!)..Veel succes!Groetjes,Kim
wij trouwen 28 juni, aanstaande woensdag mijn klee dgaan apssen voor de retouches.Verder nog de openingsdans, een playlist voor het feest, een loper zoeken voor de inkom v/d zaal, en biscuit definitief bestellen (allez chocolade of marsepein of zoiets)
Hey Kimberly,Wij trouwen ook op 14 juni, het begint serieus af te korten he. Ben vorige week mijn kleedje gaan passen en er moest toch wel een en ander aangepast worden hoor. 6 juni mag ik het gaan halen. Ik zou ook eens een lijstje moeten maken hoor want er zijn toch nog een aantal dingen die wij moeten doen, tafelschikking ma ja da gaat nog niet want de mensen hebben nog tot 22 mei om te bevestigen. De kaartjes voor op de bedankjes, menukaarten en de tafelnamen moeten nog gedrukt worden. Enig probleem is dat we nog niet zo goed weten hoeveel tafelnaamkaartjes we nodig hebben. De strikken voor aan de stoelen in de kerk moet mama ook nog maken. (tulle) Ringenkussentje...alleen wil ik graag iets anders dan een kussentje. Een staafje ofzo maar ik vind niets. Ik heb van mijn dokter al een slaappilletje gekregen voor de nacht voor de grote dag want anders is het een ramp. Ik doe geen oog dicht. Ook moet er bij ons nog een en ander betaald worden. Een dure maand dus. Al maar goed dat we ons vakantiegeld gekregen hebben ;)als je graag wil babbelen mijn email is evaverdonschot@hotmail.comgroetjes