Terug naar overzicht
Wij hebben voor de dames een bon van het Wijnegem Shopping Center gegeven en voor de mannen wijn en bier.
Hey,de ouders krijgen bij ons een huwelijkskaars met een foto op van onze trouwringen en "bedankt" erop.De getuige krijgen een bongbon,daar heb je veel keuze in van avontuur tot culinaire.Succes sarah
ontbijt op hun eigen huwelijksverjaardag terwijl wij op huwelijksreis zijn + digitale fotokader met foto's van ons
hallo, voor de getuige gaan we iets nemen voor in huis te zetten (had iets mooi gezien), een beeldje waar 2 handen elkaar een hand geven op eeen staandertje; dat vond ik wel toepasselijk.voor onze ouders geven we een boompje; in de kerk hebben we een tekst als bedanking voor de ouders, en dat gaat over een boom. die tekst hangen we dan opgerold in die boom en geven die op het feest s'avonds af.voor mn 2 zussen heb ik een collage gemaakt met digitale foto's van ons 3, en in het midden een gedicht. deze heb ik bij de drukker binnengedaan en op een affiche laten drukken, nu moet ik nog een kader kopen(zonder kader) en de affiche daar in hangen. groetjes, sofie (nog 22 dagen)... brrrr