Terug naar overzicht
in van die kadowinkeltjes verkopen ze zo een sticker verbodsbord met "SSSHHHT, stilte, pas getrouwd!!". als je dit combineert met wat ballonnen ofzo dat is dat toch wel al leuk vind ik
spandoek hangen. Oprit blokkeren. Deur blokkeren.Blokkeren wel lichtjes op te nemen. Niet volledig barricaderen, maar toch beetje zodat ze toch wat moeite moeten doen.gebruiksmateriaal: spuitbussen (spandoek), bierflesjes, wc-papier, ballonnen, plastiek,...
Hou het gewoon leuk. Geen vernielzucht, geen deuren of wegen blokkeren. Het bruidspaar is maanden bezig met voorbereidingen van hun trouw, om hun huis netjes te krijgen, komen vaak uitgeput terug van het feest en vertrekken vaak vlug na het feest op huwelijksreis, zij zullen het niet leuk vinden als ze dan ook nog eens moeten opruimen.Wat balonnen, een tekstje of wat slingers zullen wel volstaan.Succes!Groetjes,An
Hey veerleNog een leuke is in de tuin zaatjes zaaien in de vorm van een hartje na een tijd zal het koppel pas zien wat het word.de klasieke dingen spandoek, fakkels langs oprit ofzogroetjes ELIne
hey,mijn zus is 4 jaar geleden getrouwd(wij dit jaar) en toen heb ik hun huis versierd, zij liet dat alleen door mij doen omdat ook zij de dag erna vertrokken op reis en dus niet eerst wilde opruimen. Ik heb een slinger voor het raam gehangen met pas getrouwd.Ik had op de badkamer lekker badspullen gezet(in thema rozen). Aan de trapleuning hingen rood met witte crèpe slingers. Op hun bed lagen nep rozen en aan hun hoofdeinde hing een roze slinger. Aan iedere deur die zij moesten openen hing ook nog eens een ballon in hart vorm. Zij vonden dit zeer leuk, toch een versierd huis en geen rommel. Alles was in rood met rozen omdat rozen haar lievelings bloemen zijn en zij in het rood getrouwd is.Misschien geeft dit je een ideetje. Ik zou zelf ook niet willen dat er een puinhoop gemaakt wordt. Zie dus ook een beetje naar het koppel.Groetjes!!Kimberley12/09/2008
wij hebben eens een liefdesnestje in de tuin gemaakt, in een tent of caravan een liefdesnestje gemaakten ze hebben er effectief geslapen!!!
ik zou persoonlijk liever hebben dat ze zoals kimberly doen. het hele gedoe van huis overhoop smijten en alles een beetje ontoegankelijk maken, daar zou ik niet mee kunnen lachen.zoals gezegd, je vertrekt direct op reis en komt moe terug. dan wil je niet eerst je bed vrijmaken hoor!groetjes cindy 12/09/08
Hallo,bij ons hebben ze ons huis zwaar versierd aan de buitenkant en binnen hadden ze een beetje confetti gelgd en ballonnen op onze slaapkamer. Ze hadden ook overal in huis bierflesjes vestopt. Onze oprit konden we niet op want die was afgezet met autobanden. Toen wij thuiskwamen hadden ze wel een overal mee en hebben ze snel enkele banden verlegd zodat we door konden. Na enkele uurtjes slapen zijn heel wat mensen afgekomen om te helpen opruimen. In een mum van tijd was alles opgeruimd. Er was superambiance en we hebben zelfs nog wat nagefeest. Als we terugkwamen van huwelijksreis zijn we nog een ganse tijd zoet geweest met het vinden van een bierflesje af en toe en hier en daar nog een confetti. En elke keer dachten we zo terug aan die leuke dagen. Ik wil jullie gewoon maar zeggen dat jullie niet te panisch moeten rageren ivm jullie huis dat versierd wordt. Dat is ook iets dat bij trouwen hoort en als je het luchtig opneemt kan zelfs het opruimen super zijn. Op onze website staan er ook foto's van ons versierde huis. Daar kunnen jullie zeker ideetjes opdoen. Groetjes,Isabelwww.henkenisabel.bruiloftsite.nl
Mijn hele trouw was om zeep door het "versieren" van ons appartement.Er had een familielid zomaar ff meer dan 6 kg rijst overal rondgestrooid, en alles overhoop gehaald. Mijn man was tijdens ons feest ff langs huis gepasseerd om nog iets te gaan halen...kan je je inbeelden, rijst op laminaat - supergevaarlijk glad, hij was net niet gevallen thuis. Nadien de schade: heel de laminaat bekrast! Dus voor mij was dit een domper op onze feestvreugde.
Hebben eens een tent in de tuin geplaatst, en die erg romantisch gemaakt. Het koppel heeft hun eerste nacht in die tent geslapen