Nu Online
Momenteel zijn er 405 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Burgerlijke trouw

16-5-2008 12:51:38
We zijn vorige week voor de wet getrouwd, de kerk volgt nog over een maand. zo een intiem feestje te kunnen geven voor ouders/grootouders getuigen. Ik kan het alleen maar aanraden, het was echt super. Eerst langs het stadhuis van Leuven, waar het snel voorruit gaat, maar ze doen hun best en het is een heel mooie locatie. Dan hebben we wat foto's genomen bij het stadhuis en hebben we een wandeling gemaakt met een stadsgids door het Begijnhof. Daarna zijn we gaan lunchen in de Faculty Club. In week is de catering hier van de Arenberg = heel lekker en verzorgd. In de Faculty Club zit je dan apart in een zaaltje, super geschikt voor een intien feestje met de familie.

Koen
21-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1048

JOKE
12-7-2008
 Meld misbruik17-5-2008 11:04:52

Hey Koen,

Proficiat met je trouw! Wij gaan ook in het stadhuis van Leuven trouwen, idd een héél mooie locatie. En dat het zo kort is, vinden we niet zo erg. Voor ons is de kerk het mooiste.
Waar doe jij da de kerk? Ook in Leuven?

Nog veel succes bij alles en een prachtig huwelijk gewenst!

Grts, Joke

Koen
21-6-2008
 Meld misbruik20-5-2008 12:54:56

Voor de kerk trouwen in het Begijnhof van Leuven.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...