Terug naar overzicht
Hoi Saskia,Wij zijn van plan een digitale fotosleutelhanger aan de getuigen te geven met daarop enkele foto's van de trouw, en nadien kunnen ze er dan zelf mee doen wat ze willen. Leek ons wel een leuk aandenken, waar ze zelf ook nog iets mee kunnen doen. Groetjes en succes in je zoektocht. Ellen14 juni 2008
Hallo,Wij hebben elks een mooie balpen gekocht en onze namen en trouwdatum laten ingraveren. Wij vonden dit zeer toepasselijk, aangezien de getuige dan gewapend zijn op hun belangrijk moment.:-)
hey,Wij geven een wijnkist met onze namen en datum in gegraveerd en op de flessen een eigen etiket.De kist kunnen ze nadien nog gebruiken om herinneringen van onze trouw in te steken.Groetjes Sophie
hoi hoi, ik heb mijn zus als getuigen en heb haar een mooie ring besteld met onze initialen in en onze trouwdatum. misshien vind je dat al wat. we hebben gekozen voor een cadeautje wat ze echt kunnen gebruiken. voor onze andere getuigen zijn we nog wat aant zoeken misschien dat het een horologe word of zo.doei
Bij ons wordt het waarschijnlijk ook voor beide kanten een horloge met een gravering in.Altijd nuttig en leuk!Groetjes, Gitte
Sophie, kan je mij eens zeggen waar je die flessen wijn met eigen etiket gekocht/besteld hebt ? Dank je !
Hey, ik zou ook wel eens graag weten waar je zo'n gepersonaliseerde wijnkist en etiketten kan kopen of bestellen...Groetjes,Inneke13 sept 08