Terug naar overzicht
superthema! Ik heb toevallig een beste vriendin die alles verzamelt van kikkerprinsen. Wij hebben overlaatst in Gent kaarsjes gekocht van kikkerprinsen. ("au bon marché", schuin tegenover Dille & Kamille in de Hoornstraat). Van Haba heb ik ook eens kikkprinsjes gekocht en bij ikea hebben ze van die grote pluche kikkerprinsen. (van die vierkante) Ik zal bij haar nog wel eens polsen waar ze er nog heeft gehaald. Maar is meestal heel toevallig.Succes en vind het echt een origineel thema!hilde
Hey Annelies,Ik was begin deze maand in het Zwarte Woud en in elk winkeltje vond je daar kikkers met kroontjes in alle vormen en kleuren en materialen... Begon al te denken dat dat het nationale symbool voor het Schwarzwald was :-)Beetje sneu, want het Zwarte Woud is wel heel mooi, maar niet echt bij de deur, hé?!Toch veel succes bij de zoektocht!Ines3/10/2008
Hlo, ik dacht dus ook dat dit een origineel thema was...Kben ook op zoek naar kikkertjes, ze zitten ze onze uitnodigingen en onze trouwringen verwerkt...kaarsjes in de vorm van kikkers met een kroontje heb ik eens op internet zien staan, maar ik weet de site niet meer.Veel succes ermee!Misschien kunnen we eens wat ideetjes uitwisselen? veerle
ja die pluche kikker van ikea heb ik al gekocht hihien Veerle geef me je emailadres anders eens door
whoehoe in een tuincenter in gistel heb ik er gevonden. kleine witte beeldjes van kikkerprinsjes op een bol. Die mensen hebben me net teruggemaild
nog een mooie site met prentjes van kikkertjesjij is lief, die ecards vind ik mooi
In Duitsland vind je dat idd veel in winkels a la casa, blokker... Daar staan overal goedkope kikker beeldjes.Was trouwens ook ons thema! :d Zat verwerkt in onze ring, uitnodigingen en bedankjes.
pfff duitsland is wel wat ver om beeldjes te zoeken
hey, mijn emailadres is veerlehaesen@gmail.comveerle
Hey,Je moet eens gaan kijken bij Van Uytsel in kontich of bij candle en co in Mechelen.Mss vind je daar iets.Veel succes.Patricia
ok bedankt voor de tips!!
Mijn zus is net bevallen van mijn metekindje. Ik heb voor haar een grote kikker met kroontje gekocht. Op het kaartje stond: kiss me and I will become your prince. Ik heb deze in het winkeltje gekocht in het Sint Augustinus ziekenhuis te Wilrijk. Ik heb de grote 14€ betaald voor kleintjes betaal je 6.50€.xVi en Tony07/06/08
dank je wel voor de tip !
hoi annelies,ik was zondag in de floralux in dadizele en ik had jou berichtje al eens eerder gelezenDaar staan er echt hele mooie kikker kaarse (die dacht ik een kroontje aan hebben)er staan ook koppels kikkers tussenje kan die ev als geschenk aan de gasten meegevendeze winkel is ook open op de zondagshirley
bedankt voor de tips, floralux ken ik dus ik zou wel eens kunnen gaan kijken.Weet je soms nog iets van prijzen?