Nu Online
Momenteel zijn er 278 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kinder ideetjes voor bij huwelijksmis

16-5-2008 19:53:06
Hoi medebruidjes

Wij trouwen op 5 september 2008, en nu willen wij in onze huwelijksmis ook iets leuks doen voor onze kinderen en andere kinderen (v/d klas)
Ik heb alleen geen idee wat?? Wie heeft er ook zo iets of weet iets leuks?
Alvast heel hartelijk dank voor de tips,

Groetjes

nicole
5-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1112

Karen
18-7-2008
 Meld misbruik16-5-2008 20:00:34

Wij laten één kind al een stukje voorbede maken. Dat is dan heel persoonlijk.
Ook laten we andere kinderen lezen.
Soms laten ze de kinderen iets zingen maar ik zou niet weten wat.

Veel succes

Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik16-5-2008 20:39:26

Je kan ook de kinderen bij de offerande betrekken. Bloemen, kaarsjes, brood en wijn aandragen...

Succes

Cathy
nog 8 dagen!

JOKE
12-7-2008
 Meld misbruik17-5-2008 10:50:07

Laat ze iets doen na de kerk? Samen ballonnen oplaten of bellen blazen? Of moet het echt in de viering zelf zitten?
Mss knn zij anders de misboekjes uitdelen aan de mensen? Of idd een mooi liedje zingen?
Wij gaan een leuk prentenboek voorlezen en nodigen de kinderen dan uit om bij ons te komen zitten, in een kring op een kussentje. Zo zijn ze ook wat betrokken.

Grts, Joke
12-07-08

Inge
5-7-2008
 Meld misbruik17-5-2008 17:02:09

Bij ons worden de kindjes ook betrokken door de gaven en hun tekeningen aan te brengen, de ringen te brengen en door vooraan in de kerk in een kring een verhaal voor te lezen (raad eens hoeveel ik van je hou). Lezen kunnen ze nog niet en zingen daar zijn ze te verlegen voor.

Groetjes,

Inge
05/07/2008

sofie
6-9-2008
 Meld misbruik17-5-2008 18:29:12

Hallo,
Wij trouwen de dag erna. Ik sta ook voor de klas (kleuters). Ik ga het verhaal raad eens van hoeveel ik van je hou voorlezen en dan mogen de kinderen aan de zijkant op grote stukken papier over het verhaaltje tekenen.
Wat heb jij voorzien om na de mis te geven aan de kindjes??

Groetjes en veel succes.
Sofie 06/09/08
Sofie.willaert@skynet.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...