Nu Online
Momenteel zijn er 252 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankje getuigen

17-5-2008 19:34:41
Hoi medebruidjes, nog veertien dagen op de teller en nu ik jullie berichtjes lees, besef ik dat ik nog geen bedankje heb voor de getuigen. Ik had gedacht aan een balpen met daarop de datum en onze namen. Maar weet iemand waar ik die nog kan laten maken? Liefst omgeving limburg

Cindy
7-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 980

wendy
27-9-2008
 Meld misbruik17-5-2008 22:50:10

hallo cindy,
ik ben niet van de limburg maar je kan is proberen bij de drukker of een copy-center.
bij ons doen ze dat.
je kan misschien de vraag is stellen.
groetjes

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik18-5-2008 12:43:24

Hoi,

In de meeste winkels kunnen ze dat wel graveren.
Ik weet niet van waar je juist in Limburg bent, maar mijn zus heeft een winkel in Zonhoven: Papyrus.

Groetjes,
Katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...