Terug naar overzicht
HalloMijn jurk bij Koonings besteld.. Ben er tot nog toe niet erg tevreden over (jurk is voorlopig te kort!) én betaal zeker 300€ meer dan ik in België zou betaald hebben.Je kan zeker vrijblijvend - mits afspraak - gaan passen maar ik zou toch oppassen met te enthousiast reageren (had mijn jurk in België gepast en nu wist ik zeker dat ik ze wou..).. Soit, tis maar een tip die ik geef. Ik mag bijna terug gaan passen, hopelijk kan ik dan wat positiever zijn over de winkel..Succes!
hallo, ik heb mijn jurk daar gekocht. Het is een grote winkel en je hebt idd veel keuze. (voor de bruidjes dan toch) Ik ben op een zaterdag geweest in november en ze namen echt tijd voor je. Ondertussen mijn eerste pas in januari gehad en ook die verliep zoals het hoorde (denk ik :p) Over de prijs kan ik niet veel zeggen, heb een jurk die niet verkrijgbaar is in België, dus kon alleen de prijs maar vergelijken met het buitenland. Wel heb ik al opgevangen dat er sommige modellen en merken wel duurder zijn. (denk vooral Linea omdat het Belgisch is). Wat het passen betreft... ze proberen het te beperken hoor... ze gaan eerst langs ALLE jurken om te vragen welke je mooi vindt, die hangen ze dan even omhoog en na die ronde doe je dezelfde ronde en kies je er 3 uit die je wil passen. Wanneer ze echt merken dat het niet dat is wat je in gedachten had halen ze er nog wel eentje bij!.Het is vooral de moeite om zoveel te zien hangen in 1 winkel! Ik zou zeggen, laat het allemaal niet aan je hart komen, geniet ervan en doe waar jij je goed bij voelt! Ik ben in elk geval in de wolken over m"n mooie jurk die ik 21 juli mag gaan halen!!groetjes Nele 26/7/08