TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kim
28-3-2009
|
18-5-2008 10:20:41
Hoi Natasha
Bedankt voor je leuke verslag! Doet deugd om te lezen, dat alles vlot verlopen is. En ik ga nu dubbel zo hard genieten van de voorbereidingen! Groetjes Kim
|
|
Sandra
25-7-2008
|
18-5-2008 13:17:35
hallo Natacha Van harte proficiat met je huwelijk, blij te horen dat het zo'n mooie dag was. Geniet ook nog van Disneyland! Wij hebben nog 68dagen op de teller staan. Wij hebben ook dj Infinity (Kris) dus het is wel leuk te horen dat jullie er tevreden over zijn. En mijn jurk komt ook van Scarpellini!
Sandra
|
|
Els
|
18-5-2008 13:50:35
Hoi!
Dikke proficiat!
Geniet nog lekker van je 'witte broodsweken'.
Bedankt voor je uitgebreid verslag...
groetjes, Els
www.elsenphilip.bruiloftsite.nl
|
|
Natacha B
|
18-5-2008 14:00:13
Aja, wat ik ook een onvergetelijk moment vond, was de laatste dans van de avond: nog eens onze openingsdans met de overgebleven mensen in een kring rond ons. En het sjieke was dat bijna iedereen de tekst van 'Sweet Instigator' kon meezingen en dat was wel een klein beetje emotioneel :)
|
|
Kim
7-5-2013
|
18-5-2008 14:08:58
Hey!
Dikke proficiat alleszins! En leuk om te weten dat jullie getrouwd zijn vrijdagavond :D Wij wonen schuin over het fabriekspand en zagen infinity toekomen vorige vrijdag! We waren erg nieuwsgierig omdat wij hem ook gekozen hebben voor ons huwelijk! Heel erg fijn om dus te lezen dat het een fantastisch dansfeest werd!
Geniet van de wittebroodsweken ;-)
5-7-8
|
|
vanessa
17-7-2009
|
27-2-2009 15:57:19
hallo wij trouwen dit jaar 17 juli en hebben ook jorn kestelyn als fotograaf waren jullie tevreden over hem? hij lijkt me een vriendelijke gast, maar had graag iets meer geweten van mensen die er al mee hadden samengewerkt ps: proficiat met jullie huwelijk groetjes
|
|
Natacha B
|
27-2-2009 20:29:42
Hihi, 't is bijna een jaar geleden en doet wel vreemd om zo in de inbox nog te lezen dat er een reactie op mijn bericht is gekomen :D
Awel, wij waren content ja. We voelden er ons op ons gemak bij. In ons geval moesten we niet heel geposeerd staan enzo. We mochten wel onszelf blijven. Ik denk niet dat je voor superspectaculaire foto's bij hem moet zijn (ofwel dat je zelf veel ideeën aanbrengt, dan doet hij dat wel hoor wsl). Maar als je niet graag den aap uithangt, moet dat zeker niet. Kan het niet goed uitleggen, maar wij vonden hem dus wel ok!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|