Terug naar overzicht
Ik geef ook les in het secundair... In de zomer van volgend jaar trouwen we... En ook mijn leerlingen zijn ervan onder de indruk en zouden graag willen komen. Nu heb ik er niks op tegen dat ze naar de kerk komen kijken. Ik dacht sowieso in alle klassen te trakteren voor onzen trouw de laatste les van het schooljaar. Maar voor de rest vind ik het ook moeilijk... Mocht je een idee of tip krijgen: kan je me iets laten weten op ellen.desmet@hotmail.com ? Alvast bedankt!
idem voor mij, ik geef ook les in het secundair en trouw volgend jaar, ik denk van hen een flyertje of zo mee te geven of hen het gewoon te vertellen, ik zou eens trakteren in klas, maar nie echt iets geven aan de kerk, wij hebben wel snoepjes of zo voor de kleine kindjes maar nie echt iets voor hen
Hey,Zelf ben ik ook titularis in het 2de jaar en ben vorig jaar getrouwd.Mijn collega's hadden achter mijn rug iets met de leerlingen in elkaar gestoken. Ongeveer 3/4de klas stond aan de kerk en ik had voor hen een zakje snoep voorzien dat we zelf gemaakt hadden. Ik was kleine zakjes en snoep gaan kopen in de Makro en dan verdeeld voor aan de kerk uit te delen. en dat was wel een succes.Nog veel geluk verder!Jessy
Hey,Misschien kan je eens kijken op www.eurogifts.com . Wij hebben Parker balpennen besteld met onze namen en trouwdatum op. Dit geven we ook op ons avondfeest als 'bedankje' voor de genodigden. Groetjes,Els