Terug naar overzicht
Wij picknicken tijdens de foto's terwijl onze familie dan lunched in een nabij gelegen hotelletje.. Heb dezelfde familiesituatie en hoop gewoon dat volwassen mensen zich ook zo gedragen..Groetjes A
Hey Romina,Wij hebben 's middags voor de familie een lunch voorzien in de feestzaal waar we dan ook de receptie en het avondfeest doen. Wij zelf zijn niet op die lunch aanwezig en gaan dan dus foto's trekken. Wij nemen een eigen picknickmand mee en eten die gezellig onder ons op bij de foto- locatie. Grts, Joke
Bedankt voor de reacties. Bij ons is er een lunch van 13u-14u, daarna aan de feestzaal familiefoto's en daarna gaan wij foto's trekken. We dachten er ook aan om de foto's te trekken tijdens dat d efamilie eet, maar dan zitten we nog met een open moment van enkele uren, tss foto's en receptie die om 18u startLater trouwen gaat niet, daar bij ons het gemeentehuis enkel open is in de voormiddag.
wij nemen onze gasten mee naar het park waar we de trouwfoto's maken. we nemen champange fruitsap mee zodat ze ondertussen iets voor te drinken hebben. wij gaan ook foto's laten maken met de familieleden bij.de feestzaal is naast het park dus daarna gaan we samen naar de feestzaal om te bbq.
Bij ons is het: tirez votre plan ;)Het centrum van Bilzen, met zijn vele terrasjes en winkeltjes ligt vlakbij. De zaal zelf, waar we 's middags eten, heeft ook een heel mooie tuin en binnenkoer.
Hey Romina,Hier een beetje dezelfde siuatie.Mijn ouders zijn ook gescheiden en de lunch met apperitief vind plaats vanaf 11u00 tot wij voor de wet trouwen om 16u00. wij zelf zullen aanwezig zijn tot 13u00 en zullen dan op fotorepotage vertrekken tot 15u30 om dan met de familie naar het stadhuis te vertrekken.Wij laten dus onze familie ook gedurende 2u30 alleen, zij kunnen bij mijn moeder blijven zitten en een beetje van elkaars gezelschap genieten of even naar het stad trekken dat op 20 min wandelen is van bij mijn moeder.Bij mijn moeder zullen dus ook de familie van mijn ventje aanwezig zijn zijn ouders met zus en van mij zullen dit mijn vader met partner, stief zussen met partners broers mijn moeder met partner en mij stiefbroer met partner en de getuigen. Gelukkig komt mijn familie redelijk overeen en zullen ze voor die ene dag hun manieren wel houden.groetjes ELine05/09/2008