Terug naar overzicht
Hallo,Ik ben onlangs op zoek gegaan naar een drukker voor geboortekaartjes en ben uiteindelijk bij drukkerij Coppens in Beervelde beland. Ik vind ze daar heel vriendelijk en als ik vergelijk met andere drukkers dan zijn ze best betaalbaar. De prijzen voor trouwuitnodiging ken ik wel niet, maar ze reageren wel vlug op een mail.groetjesCaroline
HalloWij zijn bij Univers geweest in Merelbeke. Ze hebben veel keuze qua standaardmodellen en je kan er ook terecht met een eigen ontwerp. Je kan gerust es langsgaan voor wat meer informatie, ze zijn er heel behulpzaam.Groetjes en succes!
Hey,Ook wij zijn bij Univers geweest in Merelbeke. Ze zijn er idd zeer behulpzaam maar de prijs was me toch wel iets te duur, zeker toen ik naar een andere drukkerij ging in Sint-Amandsberg nl. drukkerij Verbeke.Ze zijn er ook zeer behulpzaam en voor hetzelfde kaartje dat we gekozen hebben van Buromac betalen we ongeveer 300 euro minder. We zijn zaterdag onze uitnodigingen gaan halen en ik moet zeggen ze zijn prachtig, net zoals ik ze wou! En 300 euro vind ik toch al een serieus verschil voor hetzelfde kaartje.Groetjes
www.basicdesign.be - volgens mij kan je echt niets goedkoper vinden!