Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Spelletjes trouwfeest

18-5-2008 18:09:55
kent iemand leuke spelletjes met het koppel op trouwfeest? Quizjes en opdrachten en zo?

Leuke ideeën om geld af te geven ook welkom

Marianne

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 5966

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik18-5-2008 18:55:39

Op een trouw waar ik ben geweest hadden ze iets leuk bedacht:
Ze hadden met neven en nichten samengelegd en een bankrekening geopend.
Op de avond zelf moesten ze een aantal spelletjes spelen, quizvragen oplossen (over de ander en familie), opdrachten doen (piano spelen, dansen, kebap proeven...) en kregen dan cijfers van de rekeningnummer.
sommige dingen moesten ze nog na de trouw gaan opzoeken of doen (ze vertrokken wel niet onmiddellijk op huwelijksreis), en dat moest dan binnen 2 weken en dan moesten ze bellen naar een bepaald nummer.

vond ik wel een tof idee

een ander om geld af te geven:
een koffer kopen, daar wat spulletjes in die ze kunnen gebruiken op reis (handdoek, zonnebrandolie...) en daar nog een envelop of iets anders in met geld

groetjes
Heidi
13/09/2008

Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik18-5-2008 22:07:42

Misschien rare vraag maar hebben jullie het een beetje afgetoetst bij het bruidspaar?
Ikzelf zou spelletjes en opdrachtjes tijdens mijn avondfeest niet leuk vinden..
Mssn daarom best even aftoetsen?
groetjes!

Jill
24-1-2010
 Meld misbruik19-5-2008 9:46:04

Hey,

Een leuke manier om geld af te geven eventueel;

Leg met een vriendenkring geld bij elkaar, doe dit in een geldkluisje (ook handig voor het bruidspaar om achteraf belangrijke spulletjes in te bewaren) en hang er een cijferslotje aan. Elke persoon die geld heeft gegeven voor dit kistje, geeft bij binnenkomst van de zaal 1 of meerdere kaartje(s)af met een code op. Zo krijgt het bruidspaar een hele hoop codes en slechts 1 ervan is de juiste om zo tot hun bruidskado te komen...

Groetjes,

Jill
24-01-2009

Thierry

Meld misbruik19-5-2008 19:06:25

---

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...