Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schieting waar alles halen?

18-5-2008 21:08:57
hoi
Wij willen graag in schieting doen op 12 juni.Ik ben hiervoor al naar het gemeente huis geweest en de vergunning krijg ik. Maar waar kan ik alles halen voor de schieting te doen? Op het gemeentehuis zeiden ze dat we dat zelf moeste uitzoeken. Dat ze er zelf niks van weten. Kan iemand mij helpen met alles te vinden. De schieting gaat door in Beerse. alvast bedankt

Desirée
13-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 4205

debbie
10-10-2008
 Meld misbruik18-5-2008 21:15:42

hey,

ik ben ook van beerse. maar ik weet eigenlijk ook niet waar je dat kan halen zou eigenlijk ook is voor moeten zoeken omdat wij ook een schieting willen geven.
groetjes
debbie

Desirée
13-6-2008
 Meld misbruik18-5-2008 21:47:49

hoi
ik vind het spijtig dat ze op het gemeentehuis niet meer uitleg kunnen geven.
wanneer trouwen jullie? Als ik iets heb gevonden laat ik het u zeker weten. groetjes

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik18-5-2008 22:19:33

Hoi Beersenaren

Hier nog een bruidje van Beerse! Wanneer trouwen jullie? Ik pas 28/03/2009.
En Desirée, raar maar waar, je kan zulke toestellen niet huren, daar ze eigenlijk "illegaal" zijn. Dus rond vragen bij vrienden en kenissen. Want ze zijn meestal eigenaar van iemand die dat zelf ooit geknutseld heeft. Maar meestal is dat mond aan mond reclame, niemand zal adverteren met een "illegaal" toestel.
Vind het kei tof om mensen op deze website te treffen, die ok in Beerse wonen!
Vertrek morgen op midweek, maar beloof om volgend weekend zeker terug de website te checken.
Groetjes
kim

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik19-5-2008 8:07:42

Hallo,

bij ons moest je met vergunning van de gemeente naar een apotheker en daar kon je dan het poeder dat gebruikt wordt bij een schieting krijgen. Het kanon kwam van een vriend van ons. Inderdaad, die kanonen zijn meestal zelfgeknutselde dingen.

Groetjes,
Isabel

Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik19-5-2008 8:56:47

Ik zou ook graag iets willen doen, maar weet dus ook niet waar aan het materiaal te geraken.
Vorige woensdagavond heb ik wel vuurwerk gehoord, en er was niets te doen hoor in onze gemeente, dus ik vermoed dat dit ook een schieting was, maar dan met legaal vuurwerk?

Wij trouwen 14/08, en op 22/07 verjaart mijn zoon en is er dus een beetje familiefeest. Die avond zouden wij dan graag met vuurwerk onze "schieting" doen.

Groetjes,

Wendy
14/08/2008

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik19-5-2008 9:08:11

mijn vriend is ook van beerse... en ik weet nog dar er een paar jaar geleden in vlimmeren of beerse een bruidegom overleden is door de schieting. Blijkbaar iets mis gegaan.. dus ik veronderstel dat ze daarom er niet zo happig op zijn!

Ben jij kim, die ooit bij de volle maan gewerkt heeft?

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik19-5-2008 9:09:20

@ debbie: ben jij de vriendin van kim??

Kimberly
31-5-2008
 Meld misbruik19-5-2008 9:44:56

Hey

Wij zijn van Waregem maar doen ook een schieting. Wij kunnen het toestel inderdaad 'lenen' van kennissen; zij hebben het toestel jaren geleden zelf in mekaar gebokst naar aanleiding van hun eigen huwelijk. Het kruit hebben wij deels bij de apotheker kunnen vinden en deels ook via via. Het probleem is namelijk dat je twee stoffen moet mengen. Het ene is zwavel, daar kan je zonder problemen aangeraken. Het andere is kaliumnitraat geloof ik, en dit mogen ze hier in waregem eigenlijk niet meer verkopen omdat er in het verleden al teveel accidenten gebeurt zijn. Vraag in Beerse eens rond bij de apothekers. Let wel op, de twee stoffen pas mengen op het moment dat je ze gaat gebruiken want het is explosief hè! Zolang ze apart blijven kan er niets gebeuren.

Veel succes met je zoektocht!

Kimberly
31-05-08

debbie
10-10-2008
 Meld misbruik19-5-2008 14:56:19

hey,
heb is eve rond gebeld en blijkbaar kan je het kruid bestellen bij apotheker moelands in vosselaar maar dat moet je zeker op tijd doen in verband met de wachttijd en het apparaat zelf zou je blijkbaar op de oostmalseweg kunnen krijgen en het juiste adres zouden ze wel op het gemeentehuis hebben. ook zouden ze op de brandweer je hier aan verder kunnen helpen en omdat wij daar iemand kennen denk ik dat ik daar is ga horen ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb
groetjes debbie

Desirée
13-6-2008
 Meld misbruik19-5-2008 17:54:39

dan zal ik deze week zeker naar vosselaar gaan voor het kruid te bestellen. Ik ben op het gemeentehuis geweest en daar wouden ze mij echt nie verder helpen. moest het zelf ma vinden. Ik ben zelf niet van van beerse en mijn vriend ook niet. wij hebben samen huisje gekocht in beerse. bedankt debbie voor de info. oja wij trouwen op 13 juni 2008

Sophie
26-9-2009
 Meld misbruik14-12-2008 10:52:10

Hallo,
Wij trouwen in september 2009 en al een bike aan het kijken hier en daar op het internet. Poeder kan je dus bij de apotheker aan halen met een vergunning van het gemeentehuis maar die apparaten en toebehoren zoals hamer en oor-en oogbeschermers moet je dus via via weten te bemachtigen?? Waar moet je beginnen zoeken?? groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...