Terug naar overzicht
Wij hebben Norbert Maes uit Ruiselede, een twintig minuutjes van Gent is dat. Hij is echt echt echt wel goed, en voert originaliteit hoog in het vaandel. Voor de reportage wil hij alleen dingen doen die een betekenis hebben voor het koppel in kwestie, er moet echt een verhaal achter zitten. Vergt natuurlijk wel een aantal gesprekken tot dat allemaal geregeld is. Maar het is wel de moeite waard. er staan heel veel mooie dingen op zijn site, je moet maar eens kijken: www.norbertmaes.be Veel succes verder!An-Sofie
Hallo,onze fotograaf is Wim Simoens uit Merelbeke. Een hele sympathieke gast en helemaal niet zo duur. Heeft hele mooie albums. Als je wil, kan ik eens zijn gegevens naar je mailen, dan kan je eens langsgaan om in zijn album te kijken. Hebben ook een website: www.fotoaktief.be Deze is wel niet zo geslaagd, hij heeft ze dan ook niet zelf gemaakt. De foto's in het album zijn wel mooier. Veel plezier!
wij kozen ook voor Norbert Maes. Ik kan enkel beamen wat An-Sofie over hem vertelt. Het fijne is dat hij ook heel wat leuke dingen in Gent kent - wij trouwen ook ik Gent. Zeker de moeite waard om even te informeren Tessa! Wacht misschien niet te lang... Groetjes !
Ben je al gaan zien op www.lovingyou.be of www.forlovers.be daar vind je interessante dingen... veel over fotografen...