Terug naar overzicht
Hallo,In Knokke Heist heb je de Waterlijn. Dit is niet echt een hotel, maar eerder appartementen. Dus eigenlijk zelf voor je ontbijt zorgen. Ik zal nog er nog eens over nadenken. kan me wel vorstellen dat het prijzig is in KnokkeGroetjesSophie
guesthouse sint-yves in knokke heistheel vriendelijk onthaal, ongeveer 90 eur, heerlijk ontbijt inbegrepen
beste sophie,ik ben van die streek afkomstig en misschien dat hotel 'de welkom' in Hoeke (ligt naast Westkapelle-Knokke) wel iets is voor jullie. Een klein proper maar best leuk hotelletje langs de Damse Vaart in Hoeke. Vriendinnen die soms in de zomer voor een weekendje naar zee komen, logeren er ook steeds. Slechts 5 minuutjes van Hof Ter Mude en volgens mij best betaalbaar. Veel succes met de zoektocht. groetjes, Stefanie12 aug 2006
beste sophie,nog efkes een vervolg op mijn vorig berichtje; want ik weet niet hoe dicht dat hotel bij "Ter Mude" moet liggen, maar in Damme zelf heb je beslist wel meer keuze uit betaalbare (èn romantische) hotelletjes. (Want ik twijfel een beetje of dat hotel zelf in Hoeke wel romantisch genoeg is...) nogmaals groetjes, Stefanie