Nu Online
Momenteel zijn er 615 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Romantisch hotel omgeving Sluis-Knokke

7-4-2005 15:22:28
Hallo,

Wij zijn op zoek naar een romantisch & betaalbaar hotel in de omgeving van Knokke-Sluis na ons huwelijksfeest in Hof Ter Mude.

De prijskaartjes die ik nu al kreeg zijn redelijk, euh: prijzig!

Alle tips zijn welkom.

Groetjes
Sophie

Sophie

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 583

Sophie

Meld misbruik7-4-2005 16:00:44

Hallo,

In Knokke Heist heb je de Waterlijn. Dit is niet echt een hotel, maar eerder appartementen. Dus eigenlijk zelf voor je ontbijt zorgen.
Ik zal nog er nog eens over nadenken.
kan me wel vorstellen dat het prijzig is in Knokke

Groetjes
Sophie

catherine
25-9-2004
 Meld misbruik10-4-2005 20:27:06

guesthouse sint-yves in knokke heist
heel vriendelijk onthaal,
ongeveer 90 eur, heerlijk ontbijt inbegrepen

stefanie

Meld misbruik14-4-2005 22:15:31

beste sophie,

ik ben van die streek afkomstig en misschien dat hotel 'de welkom' in Hoeke (ligt naast Westkapelle-Knokke) wel iets is voor jullie. Een klein proper maar best leuk hotelletje langs de Damse Vaart in Hoeke. Vriendinnen die soms in de zomer voor een weekendje naar zee komen, logeren er ook steeds. Slechts 5 minuutjes van Hof Ter Mude en volgens mij best betaalbaar. Veel succes met de zoektocht.

groetjes, Stefanie
12 aug 2006

stefanie

Meld misbruik14-4-2005 22:21:28

beste sophie,

nog efkes een vervolg op mijn vorig berichtje; want ik weet niet hoe dicht dat hotel bij "Ter Mude" moet liggen, maar in Damme zelf heb je beslist wel meer keuze uit betaalbare (èn romantische) hotelletjes. (Want ik twijfel een beetje of dat hotel zelf in Hoeke wel romantisch genoeg is...)

nogmaals groetjes, Stefanie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...