Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kosten: bedanking

7-4-2005 15:24:16
Hallo

Kan mij iemand zeggen op hoeveel euro 1 bedanking komt als je niet kies voor de 'traditionele' bedankingskaartjes. Bijvoorbeeld als je werkt met suikerboontjes ofzo?
Ik heb nl. de prijs gekregen van m'n fotograaf voor een foto met bedankingskaart en kan me niet voorstellen dat je elders iets goedkoper kan vinden.

Groetjes
Sophie

Sophie

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 498

Tiziana
7-10-2006
 Meld misbruik7-4-2005 16:00:30

Suikerboontjes kosten tussen de
2.50 en de 5 Euro.
Een glazen fotokader kost 2.80/st
enz

Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik7-4-2005 17:58:15

Sophie,

Ik heb zakjes gemaakt met een theelichtje, versierd met een pluimpje, een strikje en een kaartje met 'bedankt', en dan kom ik op € 1,14 per geschenkje.

Groetjes
Valerie

Wendy
10-6-2005
 Meld misbruik7-4-2005 19:19:21

Hallo Sophie,

Wij hebben houten onderleggers met kurk van 10x10. We geven 4 onderleggers per koppel en betalen daarvoor 1 € (dat is voor de 4).
Groetjes Wendy

Els
1-4-2006
 Meld misbruik8-4-2005 8:10:42

dat hangt ervan af hé, ik weet niet hoe je het wil, maar bij colruyt bv. kost een grote doos (grote) suikerbonen met chocolade 9 euro. Als je dan op de markt of in een stoffenuitverkoop een goedkope tule of een ander leuk stofje op de kop kan tikken, dan zal het bedankje op zich zeker onder de één euro uitkomen, met lintje inbegrepen hoor...

An
13-8-2005
 Meld misbruik8-4-2005 22:42:20

Hoi Sophie,
In de Casa en Blokker hebben ze nu kaarsen in alle kleuren en vormen, theelichtjes of vierkante kaarsjes, verpakt per 10 of zo, verschillende kleuren (wit, geel, oranje, groen). De prijs valt heel goed mee, k weet het niet meer zeker maar dacht iets van 3 euro voor 10. Je kan ze dan nog verpakken en een kaartje bijdoen. Tis dan zeker goedkoper dan 1 euro. Of bij Ava papier hebben ze mooie glazen theelichthouders voor maar 0,37 EUR. Wij willen er in ieder geval niet te veel geld aan uitgeven.
Groetjes en veel succes!
An

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...