Terug naar overzicht
In Leuven raad ik je Clé de Peau aan. Ik ben daar geweest voor mijn proef make-up en vond het heel mooi. Ik wilde het super naturel, maar toch ook een beetje speciaal en dat meisje begreep exact wat ik wilde.Kapper kan ik je niet aanraden, want heb zelf slechte ervaring gehad met mn eerste proefkapsel. Ik ga deze week voor een tweede poging bij een andere kapper. Als het goed was zal ik je de naam van de kapper doorgeven.Groetjes, Tineke14/08/08
hallo Stefanie, mijn email is: neledevos@hotmail.com, ik zal dan in mail zeggen waar ik woon ok? Bedankt voor de reactieTineke jij ook bedankt voor reactie! jij ook nog veel succes met je kapsel :)groetjes
Dag Nele,Zou je me het mailadres van Stephanie ook willen doorsturen? Of in het geval Stephanie dit berichtje moest lezen, wil je me ook even contacteren ivm make-up voor mijn huwelijk?Alvast bedankt,Nathalienathalie_sol@hotmail.com
Hey, Ik trouw in september en zit ook een beetje met hetzelfde probleem. Ik zoek nog iemand voor kapper en visagie, liefst aan huis, voor 3personen. Regio Mechelen, weten jullie iemand? Alvast bedankt!colpinkarla@hotmail.com