Terug naar overzicht
Hoi,ik heb mij een sluier gekocht, hij is zo lang als mijn kleed (lang dus).Ik was dat niet van plan, maar wist begot niet wat ik met mijn haar moest doen. Toen ik mijn kleed moest passen, begonnen we erover en de mevrouw van de winkel stelde voor om zo een sluier eens te passen. Ik zag dat eerst niet zitten, omdat ik dat eigenlijk wel ouderwets vond, maar eens ik hem op had was het plaatje compleet.Hij begint wel midden mijn hoofd, niet vanboven want dat vind ik niet schoon.Hij heeft 50 euro gekost en is echt prachtig.Doen zou ik zeggen!!!!!Groetjes,Sally 26/07/08
Hallo,ik heb ook getwijfeld om een sluier te nemen. Ik heb er uiteindelijk toch één gedragen op mijn trouwdag en daar ben ik nog altijd blij om. Ik had er eentje van ongeveer de lengte die jij beschrijft. Ik kan je maar één ding aanraden, als je met een sluier in je hoofd zit moet je er zeker één dragen op je trouwdag. Het gaf mijn kleed echt iets extra en ik heb heel wat complimentjes gekregen. Je kan foto's zien op www.henkenisabel.bruiloftsite.nl Groetjes,Isabel
hey!ik neem ook een sluier, omdat ik vind dat dat het echt af maaktmijn sluier kost 65 euro dacht ikik zou het zeker in de winkel eens proberen en kijken wat het resultaat isgroetjesAnn
hey,Ik heb een sluier die je van achter moet steken(zo in het midden van je hoofd eigenlijk) Hij is uit 1 laag en komt tot mijn middel(dacht ik al ffkes niet meer op gehad) Ik heb hem zelf gemaakt en ziet er super uit!! Heb al compliment gekregen van mijn mama en zus, die wisten dat eerst niet ;) Hij heeft mij in totaal (tule, kam, roosjes voor op de kam) 7,95€ gekost. Anders zou ik hier in het Antwerpse tegen de 50€ kwijt zijn(of meer want dit was het goedkoopste bedrag) voor exact hetzelfde.Groetjes!!Kimberley12/09/2008
Ook ik heb een sluier. Maar ik ga de mijne enkel in de kerk naar achter steken. Voor de rest van de dag, berg ik hem op. Maar ik moest het wel hebben, je bent maar een bruidje éénmaal in je leven (allez hopelijk hé).xVi en Tony07/06/08
fiogf49gjkf0dHi Dani,ik was het helemaal niet van plan, maar bij mijn kleed was normaal een soort pachmina in kant. deze heb ik laten omvormen tot een sluier. Misschien heb jij ook wel een stuk van je kleed over dat je tot sluier kan laten maken. veel succes,B