Terug naar overzicht
hoi annelies,ik heb er ook een foto inhangen van ons beiden en er een mooi gedicht bijgeschreven.het klinkt als volgt:LIEFDEzij was er ineensgeheel onverwachten zij was de wereldde dag en de nachtde tafel en de stoelenhet brood en het bedmijn eerste..en mijn tweede...en laatste coupletde lach die lachtis al bijna een kusze past in mn armenhet sluit als een busik hou van je...hou van je...stamel ik zacht...dat is liefde...zo onverwachtje kunt haar niet zoeken..niet wenkenniet bedenken...ze is er ineens...geheel onverwacht...ze is de wereld...de dag...en de nacht...ik hou van je...hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen!!!veel succes met de voorbereidingen06-06-2008
WIJ HEBBEN DEZEEEN KLEINE ZIN,EEN GROOT VERHAALIN JE EIGEN WOORDEN,JE EIGEN TAALAL WAT JE KWIJT WIL,LAAT HET ONS WETENZODAT WE GEEN ENKEL MOMENTVAN DEZE MOOIE DAG VERGETEN,GROETJES
Wij hebben dit tekstje genomen:Lieve gasten (vrienden /familie) Bedankt dat u bent gekomen op de dag van onze dromen. vandaag hebben wij elkaar het ja-woord gegeven, omdat we voor altijd samen willen leven. uw aanwezigheid maakte het feest compleet we vinden het belangrijk dat u dat weet. Liefde en geluk wensen wij voor allen Hopelijk is deze feestdag u wel bevallen.Grtz sarah
HeyWij hebben ook een foto op de eerste pagina + de tekst van onze openingsdans.Kimberly31-05-2008
Een leuk idee als gastenboek: Een zgn. levend gastenboek, d.w.z. alle gasten worden bij binnenkomst gevraagd een persoonlijke felicitatie in te spreken voor het bruidspaar. Hier wordt dan een DVD van gemaakt, waar tevens nog foto's en/of filmmateriaal opgezet kan worden van het feest. Voor informatie: ans@abtproducts.nl