Terug naar overzicht
Eens horen bij 'n volvo garage?De mensen van onze garage hebben ons eens opgebeld of wij onze S80 te "leen" wilden stellen voor 'n trouw. Helaas konden we die dag niet, maar dat wordt dus wel meer gedaan.. Wij gaan ook voor Volvo, C70, & hebben al afgesproken met de garagist dat die dat wel regelt.. ik zou het dus zo eens proberen ! Succes!http://claudiaenbart.trouwen.com
wij zijn getrouwd met 11 volvo's S80,was echt prachtig en ens iets anders!! maar wij hadden de chance dat die van ons allemaal van mijn nonkels waren en van vrienden (nogal een volvofamilie :-) )van waar ben je, misschien kan ik je helpen?
Wij trouwen in Diest.We zijn bij de garage geweest en die lenen ons alvast een C70 cabrio. dus dat is in orde. Enkel durven ze niet voor de vier ceremoniewagens zorgen want er is hier blijkbaar veel jaloezie van de andere taxi-handelaars. Er zijn reeds aangetekende brieven gestuurd naar de garage zelf.In ieder geval alle reacties zijn welkom.@ sandra: Misschien de vele nonkels in je familie?
wat leuk,wij hadden dus ook de C70 erbij (voor onze bruidskindjes) en de rest dan die volvo S80 waar ik het over had.maar ik kan je jammer genoeg niet helpen, want diest is toch net iets te ver voor onze familie...succes nog met je zoektocht!!ps: misschien gewoon mensen in je buurt aanspreken die zo een volvo hebben?