Terug naar overzicht
Hoi Katrien,Ik heb mijn trouwjurk besteld bij Anuna (reeds in december vorig jaar). Ik was zeer tevreden over de service; ik heb geen pasgeld betaald. Ze vertelden dat de gewone verstellingen (inkorten, in de taille innemen, enz) allemaal in de prijs inbegrepen waren. Enkel grote herstellingen (van een lang kleed een kort maken, ofzo) moest bijbetaald worden. Iets meer dan 2 maanden voor mijn trouw hebben ze dan gebeld om een afspraak te maken voor een eerste pas. Ondertussen is de 2de pas ook gepasseerd en ik ben nog steeds zeer tevreden. 4 juni mag ik het al gaan afhalen. Uiteindelijk waren we de eerste keer zo tevreden van de service dat mijn moeder haar suite-kleren hier ook besteld heeft en tenslotte mijn schoonzus ook! Niks dan goede dingen dus! Bij de eerste pas moest er in de zijkant toch wel veel worden ingenomen, maar dat was helemaal geen probleem en bij de 2de pas zag ik dan ook dat het zeer mooi was hersteld: niets van te zien, maw zeer ervaren naaisters!Ik hoop dat je hier iets aan hebt,groetjes,Karin05/07/08