TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
An
31-5-2008
|
19-5-2008 22:31:12
Hey Kelly, Bij ons komt Hybrid zingen in de kerk. Zij zijn van Overpelt. 1 zangeres (Joke) en twee gitaristen/zangers. Zij zijn erg goed. e-mail: jokecreuwels@hotmail.com Wij trouwen op 31 mei in de kerk van Kaulille om 11u, als je wil kan je altijd es komen kijken/luisteren. Groetjes, An
|
|
sanderijn
|
20-5-2008 11:52:45
Beste Kelly, ik ben professionele muzikante en werk voor huwelijksmissen samen met zangeres...wel klassiek maar heel stijlvol repertoire. Contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.com. Mvg, Sanderijn
|
|
David
|
20-5-2008 12:14:45
Beste,
Wij zijn een koppeltje uit de kempen en wij zingen live in huwelijksmissen zowel solo's, als duetten met instrumentale versies (3 voor de prijs van 1).
Op het onderstaande e-mailadres kan je een play-list, samples en bijkomende info aanvragen.
Jullie zijn uiteraard ook altijd welkom bij ons thuis of tijdens een huwelijksmis van andere koppeltjes om ons eens live bezig te horen.
Alvast veel succes met jullie zoektocht.
Groetjes,
David en Noor vervoort130@hotmail.com
|
|
Lien
16-2-2008
|
20-5-2008 21:47:17
Ik heb beroep gedaan op David en Koen (www.davidenkoen.net ). Zij vroegen afhankelijk van de nummerkeuze rond de 300-350 euro. Echt een aanrader want het was supergoed en emotioneel!!!! Veel succes! Lien, 94 dagen getrouwd :-)))))
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
21-5-2008 16:44:09
Hallo Kelly,
Als jullie houden van muziek met soul kan je altijd eens luisteren op www.myspace.com/jozefiendefeyter Als je geïnteresseerd bent kan je me mailen op jozefiendefeyter@hotmail.com
Nog veel succes, Jozefien
|
|
Ilse
|
21-5-2008 18:13:44
Dag Kelly,
Ook Yune (www.yune.be ) kan je huwelijksmis opfleuren :-)
Neem alvast een kijkje op de site. Nummers vrij te kiezen in overleg voor een schappelijke prijs !
Groetjes,
Ilse
|
|
Marianne
|
21-5-2008 21:20:20
Beste bruid in Spe, Neem vrijblijvend contact op met marizang@telenet.be. Zij geeft je alle informatie over Octet in Spe, een vrolijk trio uit Antwerpen (contrabas, gitaar en zang). Zij kunnen je viering een warme, persoonlijke toets geven. Muzikale groeten, Marianne
|
|
Caroline
|
27-5-2008 17:56:00
Hallo Kelly,
Ik ben zelf zangeres en zing geregeld tijdens huwelijksceremonies. Als je hierover meer informatie wil, dan kun je contact met me opnemen via het contactformulier op mijn website: www.carolinezingt.nl
Groetjes, Caroline
|
|
Christophe
|
28-5-2008 20:22:57
Hallo Kelly,
Misschien is dit iets voor jou? www.elmevents.be
groetjes,
christophe
|
|
Tim
|
8-6-2008 13:42:13
Hoi Kelly,
Als je graag live muziek hebt in je viering, kan je gerust zelf je liedjes kiezen en dan is het een heel persoonlijk gebeuren natuurlijk. We zijn een professionele pianist (speelt met oa Daisy Thys, Roxane, ...) en zangeres uit de kanten van Mol, dus dat is helemaal niet zo ver van Lommel.
Stuur gerust een mailte en dan kan ik je een vrijblijvende prijs meedelen.
Veel groetjes en succes,
Annelies andalouseke@yahoo.com 0478/510508
|
|
annet
|
|
|
Anneke
|
11-7-2008 14:22:44
Hallo Kelly, Ik ben sopraan en ik zing huwelijksmissen. Ik ben reeds afgestudeerd voor Zang aan het Lemmensinstituut in Leuven, de Vlaamse Operastudio Gent en momenteel studeer ik in het 2de en laatste jaar aan de Operastudio van de Chapelle Reine Elisabeth in Waterloo. Mocht je op zoek zijn naar een klassieke zangeres of vragen hebben, mag je me altijd contacteren.
groeten,
Anneke Luyten
anneke@haxor.be
|
|
tom
|
20-7-2008 16:36:23
Je wil van je huwelijksdag echt iets speciaals maken. Die ene dag die precies moet zijn zoals jij het wil. Dat kan… samen met jullie maken we hem persoonlijk en wordt het ongetwijfeld een fantastisch feest. 300€ all in. Alles is bespreekbaar. zanger + Pianiste (vaste begeleiding bij Helmut lotti)
info@tomwaterschoot.com 0495 57 73 98
|
|
katia
|
22-7-2008 9:42:39
Hallo Ik ben Katia Zangeres van akoestisch duo "K's Double Track"(blues/rock,pop,jazz)) Alle info vind je op onze site www.ks-closed.com
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|