TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
An
31-5-2008
|
19-5-2008 22:31:12
Hey Kelly, Bij ons komt Hybrid zingen in de kerk. Zij zijn van Overpelt. 1 zangeres (Joke) en twee gitaristen/zangers. Zij zijn erg goed. e-mail: jokecreuwels@hotmail.com Wij trouwen op 31 mei in de kerk van Kaulille om 11u, als je wil kan je altijd es komen kijken/luisteren. Groetjes, An
|
|
sanderijn
|
20-5-2008 11:52:45
Beste Kelly, ik ben professionele muzikante en werk voor huwelijksmissen samen met zangeres...wel klassiek maar heel stijlvol repertoire. Contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.com. Mvg, Sanderijn
|
|
David
|
20-5-2008 12:14:45
Beste,
Wij zijn een koppeltje uit de kempen en wij zingen live in huwelijksmissen zowel solo's, als duetten met instrumentale versies (3 voor de prijs van 1).
Op het onderstaande e-mailadres kan je een play-list, samples en bijkomende info aanvragen.
Jullie zijn uiteraard ook altijd welkom bij ons thuis of tijdens een huwelijksmis van andere koppeltjes om ons eens live bezig te horen.
Alvast veel succes met jullie zoektocht.
Groetjes,
David en Noor vervoort130@hotmail.com
|
|
Lien
16-2-2008
|
20-5-2008 21:47:17
Ik heb beroep gedaan op David en Koen (www.davidenkoen.net ). Zij vroegen afhankelijk van de nummerkeuze rond de 300-350 euro. Echt een aanrader want het was supergoed en emotioneel!!!! Veel succes! Lien, 94 dagen getrouwd :-)))))
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
21-5-2008 16:44:09
Hallo Kelly,
Als jullie houden van muziek met soul kan je altijd eens luisteren op www.myspace.com/jozefiendefeyter Als je geïnteresseerd bent kan je me mailen op jozefiendefeyter@hotmail.com
Nog veel succes, Jozefien
|
|
Ilse
|
21-5-2008 18:13:44
Dag Kelly,
Ook Yune (www.yune.be ) kan je huwelijksmis opfleuren :-)
Neem alvast een kijkje op de site. Nummers vrij te kiezen in overleg voor een schappelijke prijs !
Groetjes,
Ilse
|
|
Marianne
|
21-5-2008 21:20:20