Nu Online
Momenteel zijn er 518 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tiara gezocht!

20-5-2008 11:40:37
Hey bruidjes!

Binnen 8 weken is mijn trouw en ik begin toch al serieus nerveus te worden.
Momenteel ben ik nog op zoek naar een tiara en leuke ideetjes om mijn haar te doen. Ik heb namelijk korte haren en vind niet zo veel voorbeelden.

Groetjes van een zenuwachtige bruid

Joke
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1003

Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik20-5-2008 12:55:26

Hey Joke,

Op www.haircomesthebride.com zijn er verschillende kapsels voor bruidjes te vinden.
Ik ga ook een tiara dragen en heb die gekocht in de winkel waar ik mijn bruidsjurk heb gekozen.

Groetjes,

Wendy
14/08/2008

els
27-9-2008
 Meld misbruik20-5-2008 14:04:09

hi Joke,

Ik kwam mooie tiaras tegen bij Veritas. Misschien iets voor jou?

Gtjes
Els

joke
12-7-2008
 Meld misbruik20-5-2008 16:24:57

Hey Joke,

Ik heb mij tiara bij de bruiswinkel zelf gekocht . Maar bij de Veritas waren dr idd ook leuke. En anders moet je gewoon eens 'tiara' in google intypen en krijg je heel wat sites waar ze dr verkopen.

Wanneer trouwen jullie dan? Wij op 12 juli in Leuven!

Grts, Je naamgenootje Joke

Joke
12-7-2008
 Meld misbruik20-5-2008 17:49:23

Hey Joke,
ik trouw op 2 dagen. Namelijk op 10 en 11 juli in Geel. we hadden onze zaal al vast liggen toen we beseften dat op 11 juli het gemeentehuis dicht is wegens een vlaamse feestdag. Dus nu doen we onze wettelijke trouw een dagje vroeger.
Eigenlijk vind ik het niet zo erg. Nu kan ik 2 keer mijn kleed aandoen!!!

Groetjes!

nancy
4-7-2008
 Meld misbruik20-5-2008 19:12:30

troost je mijn trouwdag is ook over ongeveer 8 weken op 4 juli ik geraak er niet uit wat ik met mijn haar moet laten doen vind niks dat me aan staat nu ben ik aant overwegen om haar verlening gaan laten te doen omdat ik daar meer keuzen in heb

Kim
7-5-2013
 Meld misbruik20-5-2008 22:48:48

Haha, als ik het hier lees zijn we met drie van ongeveer dezelfde datum die niet weten wat te doen met ons haar.

Ik ben één van die drie... Maar sinds gisteren heb ik mijn probleem eindelijk kunnen oplossen! Misschien niet meteen het meest voor de hand liggende maar wie weet doe ik er iemand een plezier mee...

Ik wil geen bandjes aan mijn jurk dus heb ik die over. De bandjes zijn volledig bezet met kralen en glinsterende steentjes. Ik heb nu in kruidvat een ijzere diadeempje gekocht en daar zo'n bandje overgetrokken. Mijn moeder heeft het mooi dichtgenaaid en nu heb ik een bijpassende diadeem-tiara! Het resultaat is verbluffend!

Ik ben intussen al meer dan een halfjaar op zoek naar een geschikte tiara/diadeem en vond deze NERGENS! Ik wil geen nepsteentjes en de collectie van Swarovski vond ik niet zo denderend. Ik wil er ook geen 600-700 euro aan uitgeven...

Dus vandaar mijn "creatieve" oplossing :-)

Mandy
8-5-2009
 Meld misbruik21-5-2008 19:56:06

Hey,

Ik trouw pas volgend jaar en heb al heel wat tegenslag gehad de laatste tijd, vriend een zwaar ongeluk nieuwe auto moeten kopen en van die dingen, dat allemaal met het geld van het huwelijk.
Dus ik ben eens op ebay gaan kijken en ik heb een super mooie tiara gekocht daar, nog nooit gebruikt met hele mooie steentjes van swarovski. En ik heb er met verzend kosten in totaal €14 voor betaald, het moet niet duur zijn om mooi te zijn. En hij ziet er fantastisch uit. Ik zou er zeker eens een kijkje nemen.

Groetjes van Mandy en succes!

Beadbeauties

Meld misbruik23-5-2008 0:01:05

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...