Terug naar overzicht
Heywij trouwen ook zaterdagwe zijn met alles klaarnu hoeven we enkel nog te wachten op de grote dagde grootste bezigheid voor de moment is alle sites met weersvoorspellingen bekijken.Voorlopig ziet het er regio waregem goed uit, maar ze blijven telkens over onzekerheid pratenblijven duimen
Hoi,wij trouwen ookz aterdag. Net terug uit Nederland met mijn kleed, nu nog misboekjes printen en dan tafelverdeling doorgeven aan feestzaal en morgen nog proefkapsel. Nog wat kleine dingetjes dus, maar niks onoverkomelijk :) Succes allen, ik heb er zin in!Cathy
Wij trouwen ook zaterdag... En ook in mijn familie heb je dat bemoeien met de trouw... Ik zal blij zijn als de dag er is... Dan hebben ze hun niet te moeien...We moeten eigenlijk niks meer doen... Gisteren eens gaan oefenen met hbet bruidskindje in de kerk... vrijdag dan de kerk in orde gaan maken en dat is het zo een beetje...Dan maar verder aftellen tot de grote dag... En duimen op goed weer maar ziet er tot hier toe toch redelijk goed uit...Dany&Daisy
Wij trouwen ook zaterdag. Ik kijk er wel al naar uit. Ik heb ook zo wat kleine probleempjes met mijn schoonmoeder, maar dat is niks vergeleken met jullie precies. Ze vroeg of ik haar vandaag wou helpen poetsen bij haar thuis (ik heb toch niks anders te doen, ben toch maar gewoon de bruid...) Hihi, dus ik heb gewoon gezegd dat dit niet gaat lukken en daarmee was ons probleempje opgelost. Ik heb ook gelezen dat het mooi weer gaat worden. 25 graden en slechts 5 procent kans op regen hier in Genk. Dus dat zou ideaal zijn!Geniet allemaal van je dag!Groetjes, Amalia
Hoi, Wij trouwen ook zaterdag, nu begint het toch wel heel erg te kriebelen, ik loop al de hele week in de 7de hemel, ik ben blij dat vandaag mijn laatste werkdag was, want het lukte me niet om me nog te concentreren. Wij moeten nog de speech schrijven, valies maken, en nog wat prutsen hier en daar maar 't meeste is af!Oh ja ik moet ook nog bellen naar de zaal, dwaze kip als ik ben, ik heb ons niet bij het aantal voor het avondfeest geteld... Stel je voor, als je toekomt dat je te horen krijgt dat er voor ons geen eten is hihi.Ik heb net nog eens op de site van het KMI gekeken en de dag begint mooi en warm maar na de middag wordt het vanuit het zuiden meer bewolkt en 's avonds of 's nachts kan er al wat regen of een bui vallen. het blijft warm, tot 23 of 24 graden. 's avonds en 's nachts zijn we toch aan het feesten dus "who cares" dat het regent!Ik wens iedereen een héél mooie dag !Geniet er van !!!!!!!GroetjesFreya