Nu Online
Momenteel zijn er 328 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Farah Love Zwijndrecht

20-5-2008 23:01:32
Dag Bruidjes,

Iemand al eens langsgeweest bij farah love in Zwijndrecht? Ik al wel, en ik ben hier NIET tevreden over! Echt een afrader!

Groetjes

Een ongelukkige bruid

Joke
21-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 25 | Gelezen: 3191

ulrike

Meld misbruik21-5-2008 0:41:13

ben er ook geweest, was eerste keer dat ik ging kijken voor trouwkleed en ik deel je mening was erg ontevreden toen

Inge
5-7-2008
 Meld misbruik21-5-2008 6:57:16

Hoi Joke en Ulrike,

Waarom waren jullie daar niet tevreden? Ik ben er ook geweest en was er héél tevreden. Ik heb dan ook mijn kleedje daar gekocht tijdens de opendeurdagen in zo'n pakket. En het is echt wel kwaliteit, hoor. De schoenen zijn van Sophie Sposa en zitten zalig (niet gemakkelijk met mijn voeten), de juweeltjes zijn prachtig en de lingerie zat ook perfect (bh zonder bandjes die perfect blijft zitten en genoeg steun geeft). Bovendien waren ze er supervriendelijk. Toen ik er voor het eerst ging passen haalden ze echt de jurken tevoorschijn die ik geweldig vond en dan uiteindelijk ook nog eens dé jurk. En bij de tweede pas was ze heel enthousiast om de juiste accesoires uit te kiezen. Het is misschien niet de chiqueste winkel, maar de sfeer was er goed en de verkoopster was supervriendlijk. Ik ben heel blij dat ik er gekocht heb.

Groetjes,

Inge
05/07/2008

Kimberly
31-5-2008
 Meld misbruik21-5-2008 7:50:20

Dag bruidjes

Mijn mama is daar geweest om haar kledij en ze heeft haar beslissing al dikwijls betreurd... De herstellingen aan haar rok gebeurden niet zoals zij het wou, ze hebben te laat gebeld om te zeggen dat alles klaar was en toen kreeg ze te horen dat ze voor andere herstellingen geen tijd meer hadden. En op de koop toe hebben ze haar een lingerieset proberen aan te smeren die helemaal niet past zoals het hoort. Naar wat ik ervan hoor, absoluut een afrader!!

Kimberly
31-05-08

Dorine

Meld misbruik21-5-2008 8:41:27

Hallo,
Farah love kwam al heel vaak ter sprake hier op het forum, meestal negatief. Bij een gesprek met een toekomstig bruidje lijkt het mij toch om namaak te gaan?! Zou zeker opletten!! Nu 10 weken voor haar huwelijk is er nog geen enkele pasbeurt geweest, er waren nochtans retouches te doen, komt er dan nog bij als die pasbeurt er komt dat ze haar bruidskleed direkt mag meenemen naar huis. Rare werkwijze toch? En voor de aanbieding "pakket alles inbegrepen" zou ik al helemaal opletten. Kan zelfs duurder uitvallen dan mocht je alles zelf kiezen en kopen in andere winkels. Zeker als het om lingerie, juweeltjes en schoenen gaat. Bruidkleedjes zijn dan ook van vorige collecties en pasmodellen, tot daar aan toe. De meeste winkels verkopen ook hun vorige collectie en pasmodellen aan verminderde prijzen maar zijn dan wel eerlijker en maken ze niet na.
Laat je niet vangen aan opendeurdagen, misschien wel gemakkelijk als je mag passen zonder afspraak. Maar daar moet je het toch niet voor doen, gewoon je tijd nemen is de boodschap en vergelijken.(misschien wel 10 winkels!)
Joke, hopelijk ben je binnenkort een gelukkig stralend bruidje met een "eerlijke" bruidsjurk.
Groetjes

dennis
2-8-2008
 Meld misbruik21-5-2008 9:17:10

seg mannekes,

jullie maken mij eigenlijk echt wel strontzenuwachtig zo! ik heb mijn kleed daar gekocht, moet in juni gaan om te passen en dan zal het aangepast worden, nu heb ik kweetnihoeveel schrik dat dat niet goed gaat komen, dat ze dat niet goed gaan doen, kortom dat het helemaal mis gaat gaan... en ik was al zo aan het twijfelen aan mijn jurk omdat ik zo snel beslist had enzo...ik weet niet of het namaak is hoor, het zijn gewoon niet de bekende merken, ik heb dat van mij toch ergens op een site teruggevonden...

shit, voel mij echt rotslecht nu, heb zoveel spijt van mijn keuze en kan er nu niks meer aan doen...

vicky

Ann
27-9-2008
 Meld misbruik21-5-2008 9:24:59

Ik maak me toch ook veel zorgen nu. ik heb mijn kleed daar ook gekocht en in juli moet ik normaal gaan passen. Ook ik heb mijn kleed reeds gevonden op internet. Na dat ik het gekocht heb, heb ik trouwens nog een afspraak gemaakt omdat ik het kleed nogmaals wou passen omdat ik geen foto had gemaakt de eerste keer en dit was geen probleem. Ik hoop dat alles toch nog goed komt nadat ik jullie reacties hier lees.

Ann
27/09/2008

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik21-5-2008 9:25:08

hey,

ik heb twee vriendinnen die hun trouwkleed bij Farah Love gehaald hebben, en die hebben niets dan lof over die winkel.

@ Vicky, laat je zeker niet op stang jagen! Over iedere bruidswinkel zullen er positieve en negatieve reacties te vinden zijn op het forum!! Dus echt waar, laat je niet afschrikken! Het zal heus wel dik in orde komen.

Groetjes,
Karolien.

Petra
22-8-2008
 Meld misbruik21-5-2008 10:20:34

Ik heb daar dus eind februari ook mijn kleed besteld hé ... en ik moet normaal 25 juli voor mijn eerste pas. Ben dus opt moment ook ongelofelijk aan het panikeren hé ... HELP !!!!
Hopelijk zijn er toch nog wat mensen met goeie ervaringen daar want ik heb al bijna zin om mij nog ergens anders een kleed te gaan bestellen hoor !
Als er iemand ervaringen wil delen mag dat ook via mike.petra@live.be
Groetjes van een bange bruid,
Petra
22-08-08

ulrike

Meld misbruik21-5-2008 11:18:20

Aan de meisjes die hun kleedje daar besteld hadden: ik wil jullie niet ongerust maken; mijn ontevredenheid heeft niets te maken met de kwaliteit van hun kleding of het tijdig afwerken maar eerder met de verkoopstrukken. Het was de eerste winkel dat ik binnen stapte en had wel al gehoord over hun goedkope aanbiedingen, maar ik had ook al andere kleedjes gezien op internet en wou die natuurlijk ook graag eens in het echt zien en passen om zeker te zijn. Nu was het zo dat ik onmiddelijk moest beslissen want de dag erna zou de voordelige prijs voor mij niet meer gelden en zou ik de volle pot van alles moeten betalen (terwijl ze nog een paar weekends opendeur hadden en die pakketjes aanboden). Ik vond dat enorm opdringerig, zeker omdat ik nog geen andere kleedjes gezien had. Bovendien ben ik sinds dan al heel wat afgevallen (3 maten) en beweerden ze dat het geen enkel probleem om dat allemaal aan te passen maar ik moest die dag beslissen. Nu kan je mij veel wijsmaken maar niet dat je zo een jurken zomaar 3 of 4 maten kan verkleinen zonder dat het opvalt. Waar ik dan mijn kleedje gekocht heb hadden ze aangeraden zo lang mogelijk te wachten om het definitief te bestellen zodanig dat er geen grote stukken uit moeten gehaald worden. Dus het is me eerder om de eerder dwingende verkoopstechniek te doen en vooral het feit dat je niet mag weten vanwaar het kleed komt, je geen foto kan tonen aan iemand en ze absoluut het merk niet wilden vermelden dat me afgeschrikt heeft. Ben ervan overtuigd dat ze qua afwerking en het halen van een deadline dezelfde kwaliteit moeten leveren als andere winkels anders waren ze al lang over kop gegaan (bij alle winkels loopt er wel iets fout trouwens). Maar de verkoopstechniek is niet slim gekozen ....

Petra
22-8-2008
 Meld misbruik21-5-2008 12:04:20

Wat ik wel heb ondervonden is dus inderdaad dat hun prijzen veel te hoog liggen. Ik had dus wel het merk van mijn kleed onthouden, heb het opgezocht op internet, en gevonden ... voor 290 euro goedkoper in een anderen winkel :-( Heel erg dus, met dat geld had ik heel wat anders kunnen doen. Ik betaalde al evenveel voorschot als dat mijn kleed in die andere winkel maar kost. Maar niet teveel bij nadenken zeker. Ik zal al blij zijn als de service in orde is maar ben er absoluut niet meer gerust in nu.
Petra
22-08-08

dorien

Meld misbruik21-5-2008 13:09:40

Allright, ik moet dus volgende week teruggaan voor mijn volgende pasbeurt, ben nu ook wel volop aan het twijfelen of het wel de juiste jurk is,...
De schoenen kon ik niet passen (ze hadden geen 43) maar konden wel maat 43 bestellen maar dan moest ik die wel nemen. Nadien denk je dan van ja,wat als die niet passen.
Maar als ik het hier zo lees denk ik...wat als ik er nu toch niet mooi uitzie, gaan ze mij volgende week wel voldoende helpen...zucht.
We zullen wel zien zeker... Ik was in elk geval mijn eerste pasbeurt wel tevreden over hen...
Een stressy bruidje!

Petra
22-8-2008
 Meld misbruik21-5-2008 13:12:53

Goh Dorien, laat je aub eens weten volgende week hoe het geweest is want ik begin hier ook stilaan te flippen hoor !!!
Ik was eigenlijk ook wel vrij tevreden over de eerste pasbeurt, ik heb heel veel kleedjes gepast, maar heb het mijne wel in een andere kleur besteld dan hetgene dat ik gepast heb, dus nog een reden meer voor paniek nu ... stel je voor dat dat tegenvalt, ik mag er gewoon niet aan denken :-(
Groetjes,
Petra

dennis
2-8-2008
 Meld misbruik21-5-2008 13:57:06

jawadde seg, dorien, je zou mij er ook een immens plezier mee doen als je volgende week hier eens een verslagje zou willen posten van je pasbeurt... kwestie dat we dan misschien terug wat kunnen kalmeren he!

aaaaaargh!

toch bedankt al aan diegenen die ons terug wat moed proberen in te spreken, ik had ook al zin om nog snelsnel voor een ander kleedje te beginnen rondhossen...

Petra
22-8-2008
 Meld misbruik21-5-2008 14:00:43

Inderdaad Dorien, zeker doen hé dat verslagje !!! Je gaat er hier heel wat zenuwpezen mee van hun nachtmerries verlossen (hopelijk toch ...)
Please :-(
Bedankt !!!
Petra

Lien
19-9-2008
 Meld misbruik21-5-2008 15:26:53

Hallo

Ik ben samen met mijn schoonzus (haar trouwkleed komt van Farah Love 5 jaar geleden) een suitekleed gaan kiezen. Ik moet zeggen: de service tov andere winkels viel echt tegen. Ze drongen me een kleed op en ik moest snel beslissen ed... een namaak suitekleed van Linea Raffaelli voor echt veel geld!! Iedereen zag dat ik niet met dit kleed stond en toch vond de verkoopster het prachtig. Ik heb mijn gezond verstand gebruikt en heb hen vriendelijk bedankt.
Ondertussen heb ik een suitekleed gevonden bij Linea zelf, voor dezelfde prijs, gratis retouches, service én ik ben echt tevreden.

maja
25-10-2008
 Meld misbruik21-5-2008 17:49:21

Hallo,

Ik heb een vriendin die 2 augustus trouwt. Zij is in november naar de opendeurdagen geweest en heeft daar haar zin gevonden. Eentje van Linea raffaeli, maar die ze in hun eigen atelier maken. Dat klopt volgens mij niet. De winkel staat ook niet bij de verkopers op de site van linea. Nu heeft ze ook nog steeds geen eerste pasbeurt gehad.
Ikzelf trouw in oktober en ben in Januari gaan kijken voor een kleedje in Roeselare. Heb vorige week mijn eerste pasbeurt gehad en de volgende 2 afspraken liggen al vast. dat meisje heeft mij verteld wat zo'n pakket kost, en voor hetzelfde geld heb ik ook mijn zin gevonden. Ik zeg er wel bij, dat meisje heeft nog steeds zelf geen initiatief genomen om eens te bellen naar de winkel. Dus misschien kan dat een tip zijn, als je nog geen eerste pasbeurt vastliggen hebt.

Maja
25-10-2008

dennis
2-8-2008
 Meld misbruik22-5-2008 8:24:40

dat begrijp ik toch niet goed zenne, ze beweren daar toch helemaal niet dat ze (zelfgemaakte) kleedjes van linea hebben? Althans bij mij niet, dat zou ik niet geloofd hebben... Ze verkopen gewoon compleet onbekende merken... En wat die pasbeurten betreft, ik trouw ook op 2 augustus en ik MAG pas in juni bellen om te gaan passen... pfffft... spijt spijt spijt, heb er niet goed van geslapen!

Petra
22-8-2008
 Meld misbruik22-5-2008 8:41:23

Ik trouw op 22-08-08 en heb een afspraak voor mijn eerste pas op 25-07-08. Ik heb ook vreselijk veel spijt van mijn keuze daar. Ik wou zo vreselijk hard dat ik mijn voorschot kon terugkrijgen en gewoon ergens anders een kleed gaan kopen. Wat nu Hé ???
Petra

Dorine

Meld misbruik22-5-2008 10:06:48

Beste bruidjes,
het is niet de bedoeling om jullie schrik en zenuwen aan te jagen. Het zal best nog wel meevallen zeker. Als je de reakties hier leest kan je er alleen maar op uit maken dat ze wel enorm profiteren van de toekomstige, gestresseerde zenuwachtige bruidjes en zoals ze hier zeggen "het mes op de keel zetten". Dat is toch jammer. Hun werkwijze is zeker niet klantvriendelijk. 'k Zou zeggen toon op jullie pasmoment dat je boven hen staat, klant is toch koning?
Zijn er vragen stel ze en krijg je een eerlijk antwoord(?),des te beter. Laat alles een beetje bezinken, ben je niet gerust bel vroeger en wie weet ga je de laatste weken geruster slapen.
Ze confronteren met de uitspraken hier op het forum kan alleen maar negatiever werken denk ik (of ze zijn het al gewoon).
Wees gerust één voor één gaan jullie stralende bruidjes zijn op jullie dag.
Alvast een mooie toekomst en een schitterende dag gewenst.

Jasmine
10-5-2008
 Meld misbruik22-5-2008 10:49:00

Beste bruidjes

Ik ben ondertussen bijna 2 weken getrouwd in een prachtig kleed van bij Farah Love, of het nu duurder of goedkoper is als ergens anders, weet ik niet, maar ik was wel heel tevreden over de service.
Iedereen was lovend over mijn kleed. Ze verkopen in mijn ogen, enkel de iets minder bekende franse, ... merken.

Je kan inderdaad panikeren als je "maar" 4 weken voor je trouw voor je eerste pas mag, maar vond dat meer dan op tijd.
Ben uiteindelijk mijn kleed 3 dagen voor de trouw pas gaan afhalen. Er kon ook vanalles fout zijn met de retouches, maar gewoon relax. Alles komt goed.
Het enige wat ik achteraf nog extra ben gaan kopen is een 2e bh want die van hun was naar mijn menig te stijf voor iemand met een A-cup, maar dat ligt natuurlijk aan mij.

Mijn schoenen van Sophie Sposa zaten zalig, en had ze bijna niet ingelopen.

Hier niets dan lof voor de winkel.

Maar geloof me, het is overal wel iets.

groetjes

Van een heel tevreden 'bruid'
Jasmine

WANDA
27-6-2008
 Meld misbruik4-6-2008 18:48:39

Hey lady's
Ik ben het volledig eens met jullie reactie's op de service van Farah Love te zwijndrecht. Na 30 min moest ik al weten welk kleed ik nu eindelijk ging dragen, kreeg ook niet meer informatie over de ontwerper enz... Dagenlang heb ik er van wakker gelegen en als een gek mens rondgelopen. De dag dat ik kon bellen voor het passen van mijn kleedje kreeg ik een antwoord van men voeten hoor! Ik had eerder een maatje 40 gepast dat weliswaar toen te groot was, en stelde toen voor dat de verkoopster een 38 moest bestellen(wat ook op mijn bestelbon stond met in koeie van letters" GAAT NOG VERMAGEREN" ik dacht dat ik door het dak ging. Uiteindelijk heb ik naar de juridische dienst van Test Aankoop gebeld en alles uitgelegd! Antwoord: Eens een voorschot betaald is dat niet terug te krijgen. Zelfs niet met een smoesje van ....mijn man is spe is dood! Zij kent de wet en maakt inderdaad misbruik van ons zenuwachtige bruidjes.
Nu voor jullie te kalmeren:-) heb ik beter nieuws... Binnen 23 dagen is het zover en ben mijn trouwkleed (dat bij Marrion-Nous in Frankrijk 480 euro geprezen staat)gaan passen, en ja hoor het paste... Weliswaar trad ik cordaat op en negeerde al haar verkoopskunstjes en zei waar het op stond!Zij probeerde mij schoenen te laten passen die ik gekozen zou hebben(ik heb wel een beetje smaak hoor)dus de andere schoentjes werden na veel tamtam besteld.
Ik laat jullie zeker nog weten hoe dit verder afloopt!
ik hoop jullie hier mee van dienst te zijn ... En nu terug aant werk... groetjes W
PS: JIJ BENT DE BRUID? DE PRINSSES? DE KONIGING!!!!! JIJ BESLIST!!!!!!

Farah
17-9-2009
 Meld misbruik26-7-2008 18:59:31

Begrijp niet wat je bedoeld, was hier juist super tevreden, heel vriendelijke dames, veel keuze en heel geduldig! veel van mijn vrienden zijn hier reeds geweest en waren HEEEL tevreden. Tja zo zie je maar dat dit een kleedje kiezen niet voor iedereen eenvoudig is.

Inne
1-7-2011
 Meld misbruik8-3-2011 21:27:41

Hallo iedereen!

Ik heb zojuist aangemeld omdat ik zag dat er reeds reacties van de winkel Farah Love gepost waren.
Ik zie dat de vorige reacties dateren van 2008 maar hoop dat er hier dames zijn die mij kunnen geruststellen???!!!

Ik heb me dus tijdens een 'promotie' van Farah Love, het all-in aanbod laten verleiden tot het kopen van een trouwjurk. Ik ben helemaal niet tevreden van de service. De vriendelijkheid laat de wensen over en moest de trouwjurk kiezen in exact anderhalf uur tijd, heb tot op heden zelfs mijn lingerie of schoenen nog niet kunnen kiezen! Nu heb ik wel echt de jurk naar mijn zin gekozen, maar ze hangt nog niet in mijn kast!!! Ik heb SUPERVEEL stress omdat ik vrees voor de retouches,eindaflevering,...
Heeft er iemand recent wel positieve ervaringen gehad en een jurk helemaal perfect op maat mogen ontvangen?
Wat kan ik doen wanneer het dreigt mis te lopen?

Groeten,

Een zenuwachtige bruid...

Kristel
18-6-2011
 Meld misbruik13-4-2011 12:41:20

Hey Inne,

Ik zou me niet te veel zorgen maken. Ik heb nu voor de 2de keer mijn bruidsjurk gekocht bij Farah Love. Als ik het daar niet goed vond, zou ik niet voor de 2de keer terug gaan hé.
Eén tip die ik wel wil meegeven. Toen ik mijn eerste jurk ging ophalen heb ik die daar niet meer gepast. Gevolg, jurk was iets te lang.
Dat gaat me nu niet meer overkomen. Ik ga de jurk nog eens passen bij afhaling, kwestie van deze keer wel zeker te zijn dat alles ok is.

Groetjes,
Kristel

Inne
1-7-2011
 Meld misbruik1-5-2011 14:32:33

Bedankt Kristel voor uw reactie...

Ik hoop echt dat ik u gelijk kan geven!
Als vanaf nu alles goed loopt en de jurk,schoenen,bh,... worden afgeleverd zoals ik het wil dan zal ik heel gelukkige bruid zijn, en dan zal ik dat ook luid verkondigen op dit forum. Want als het ok is mag het natuurlijk ook gezegd worden.
Anderzijds, als het bij mijn volgende pasbeurt weer snel snel moet gaan, of als er weer iets mis gaat dan weet ik niet wat ik zal doen. Eén ding staat vast, als niet alles wordt afgeleverd zoals ik het verwacht dan zal ik het zeker niet zo laten. Als ik trouw met een trouwkleed niet afgewerkt naar mijn zin en bijgevolg mijn geld kwijt ben hieraan, dan heeft deze winkel wel degelijk een rechtzaak aan het been!! Na al de reacties op deze website te lezen vind ik het zelfs raar dat deze winkel nog bestaat. 1 ding heb ik vooral geleerd hieruit en wil ik ook als tip aan andere bruidjes in spe meegeven; schuim altijd even het internet af naar reacties en meningen over de winkel waar je uw bruidsjurk gaat kopen! Ik heb de fout gemaakt dit niet te doen....
Momenteel probeer ik positief te blijven en wil ik hen nog steeds de kans geven alles af te werken zoals het moet. Ik mag me niet blindstaren op hun onvriendelijkheid maar vertrouwen in de jarenlange expertise...

Wordt vervolgd hé...

Groetjes,

Inne

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info