Terug naar overzicht
Ons zoontje van 2 is ook ons bruidskindje. Terwijl wij onze foto's gaan nemen, gaat hij met een tante mee en kan hij een dutje doen. Wij trouwen vrij laat(15u wet, 15.30u kerk) dus hoop dat hij het zolang volhoudt... De tante woont op 2 minuten van de feestzaal. Hij gaat daar 's avonds ook slapen, onder begeleiding van een ouder nichtje en neefje.
hoi griet,ik heb voor een babysit gezorgd die vanaf de receptie komt om op hen te letten en met het eten helpt enz... dan als het tijd is om te slapen neemt ze de kindjes mee en brengt ze s'ochtends terug naar huis...zo kunnen we nog een beetje uitslapen.succes06-06-2008
Ik heb ook een zoontje van 2,5 jaar die bruidsjongen is.Hij zal slapen als wij foto's gaan nemen zijn,wij trouwen pas om 15.30u.Mijn twee zoontjes blijven s'avonds slapen bij mijn onthaalmoeder. Zij neemt ze mee na de receptie.En ivm je getuige vraag gewoon iemand anders,het is dan voor haar dan toch niet zo belangrijk.Veel succes!Groetjes 01/08/08 nog 72 dagen.www.ingeengizmo.bruiloftsite.nl
Hey griet,Vind het spijtig voor je da je getuige daar nu nog mee aankomt!!Ons dochtertje is ook bruidsmeisje,ze zal dan 3 jaar zijn.Slapen doet ze s'middags nie meer ,maar s'avonds op het feest komt haar anthaalmoeder (ze heeft dat zelf voorgesteld),en als onze spruit te moe word,neemt ze die mee na huis en daar mag ze dan blijven slapen.ben haar daar heel dankbaar voor,zo moet ik hier geen familie voor lastig vallen.Succes sarah
ons zoontje van 18 maanden heeft hele dag met een big-smile rondgelopen. wij hadden wel kinderanimatie, springkasteel ed voorzien.Hij heeft niet 1x geweend! We hadden een bedje mee naar de feestzaal en daar heeft hij in geslapen.succes!