Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zorgen

21-5-2008 9:31:38
Dag bruidjes,

Met nog 79 dagen op de teller slaan de zenuwen mij nu toch om de oren.
Gisteren wilst mij getuige mij doodleuk dat ze niet naar de ceremonie wil komen (het is emotioneel te zwaar voor haar )Kom hé ze was eerst zo enthousiast.Ach ja ik zal het dan wel aan iemand anders vragen.
Ik zit nog met een probleempje. Mijn zoontje van 2.5 is bruidsjongen en zal dus heel de dag aanwezig zijn. Normaal slaapt hij nog tijdens de middag maar dat zal nu niet lukken vrees ik.
Wat doen jullie s avonds met jullie kleine kindjes vermits heel de familie op het avondfeest zit en vrienden ook. Ik weet niet hoelang mijn zoontje het zal volhouden maar een peuter die moe is is meestal ook lastig.

griet
23-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1029

evy
1-3-2009
 Meld misbruik21-5-2008 9:43:43

Ons zoontje van 2 is ook ons bruidskindje. Terwijl wij onze foto's gaan nemen, gaat hij met een tante mee en kan hij een dutje doen. Wij trouwen vrij laat(15u wet, 15.30u kerk) dus hoop dat hij het zolang volhoudt... De tante woont op 2 minuten van de feestzaal. Hij gaat daar 's avonds ook slapen, onder begeleiding van een ouder nichtje en neefje.

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik21-5-2008 9:48:53

hoi griet,
ik heb voor een babysit gezorgd die vanaf de receptie komt om op hen te letten en met het eten helpt enz... dan als het tijd is om te slapen neemt ze de kindjes mee en brengt ze s'ochtends terug naar huis...zo kunnen we nog een beetje uitslapen.
succes
06-06-2008

inge
1-8-2008
 Meld misbruik21-5-2008 10:16:18

Ik heb ook een zoontje van 2,5 jaar die bruidsjongen is.
Hij zal slapen als wij foto's gaan nemen zijn,wij trouwen pas om 15.30u.
Mijn twee zoontjes blijven s'avonds slapen bij mijn onthaalmoeder. Zij neemt ze mee na de receptie.
En ivm je getuige vraag gewoon iemand anders,het is dan voor haar dan toch niet zo belangrijk.
Veel succes!

Groetjes 01/08/08 nog 72 dagen.
www.ingeengizmo.bruiloftsite.nl

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik21-5-2008 17:31:26

Hey griet,Vind het spijtig voor je da je getuige daar nu nog mee aankomt!!

Ons dochtertje is ook bruidsmeisje,ze zal dan 3 jaar zijn.Slapen doet ze s'middags nie meer ,maar s'avonds op het feest komt haar anthaalmoeder (ze heeft dat zelf voorgesteld),en als onze spruit te moe word,neemt ze die mee na huis en daar mag ze dan blijven slapen.
ben haar daar heel dankbaar voor,zo moet ik hier geen familie voor lastig vallen.

Succes sarah

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik22-5-2008 8:12:17

ons zoontje van 18 maanden heeft hele dag met een big-smile rondgelopen.
wij hadden wel kinderanimatie, springkasteel ed voorzien.

Hij heeft niet 1x geweend! We hadden een bedje mee naar de feestzaal en daar heeft hij in geslapen.

succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...