Nu Online
Momenteel zijn er 307 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

lingerie tape -of ander alternatief

21-5-2008 11:01:54
Ik zag hier eerder op het forum al eens een berichtje van iemand die lingerie tape of hollywood tape (zo noemde ze het) had gevonden bij Veritas. De verkoopster bij Veritas leek er nog nooit van gehoord te hebben. Enig idee waar ik het wel kan vinden? Of iets gelijkaardig?

Mijn kleed is bovenaan vrij strak en heeft ingewerkte cups, dus bh is niet nodig. Maar voor een extra veilig gevoel zou ik alles toch stevig willen vastkleven zeg maar :)

karolien
31-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1242

Patricia

Meld misbruik21-5-2008 11:07:21

Ik heb ook Hollywood Tape gekocht. Bij mijn lingeriewinkel (allé, waar ik mn bruidslingerie gekocht heb) verkochten ze dat. Dit is het merk dat ze daar verkochten: www.hollywoodfashiontape.com

Ik heb het nog niet getest, maar het zijn kleine strips dubbelzijdige tape. Dus ik denk dat dat wel ideaal moet zijn.

Veel succes met je zoektocht
Patricia
01-08-08

Ine
16-8-2008
 Meld misbruik21-5-2008 11:50:36

Hey,

Ik heb het bij Veritas gevonden. Ik heb gevraagd achter decolleté-tape. Het hing tussen de naai-artikelen. Misschien toch nog eens teruggaan?

Ik heb het ondertussen ook al geprobeerd, maar ik denk dat ik het niet goed had bevestigd.
Mijn BH bleef namelijk voor geen meter zitten (hangen dus).
Iemand die me tips kan geven waar en hoe ik de tape juist moet bevestigen?

Bedankt.

els
28-6-2008
 Meld misbruik21-5-2008 12:34:04

ik heb tape van bij granita in leuven, van hetzelfde merk als ze ook in hunkemoller hebben.

Ma da plakte voor geen meter ze, na twee minuten komt dat terug los....

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik21-5-2008 13:34:58

Karolien,

In de Veritas in A'pen verkopen ze het zeker!. Ze hebben daar trouwens allerlei verschillende modellen (tapes) voor open rug en schouder. In de gewone lingeriezaken noemen ze idd hollywoodtape. Ze zijn wel duurder dan in de Veritas.
Ik heb uiteindelijk gekozen voor een zelfklevende bh (Eve's Bra). Zaaaaalig ! Heb ze gevonden in de Granita voor 30€ ipv 50€ in lingeriezaken. Ik heb een D-cup en ze zitten echt fantastisch!
x
Vi en Tony
07/06/08

Ilse

Meld misbruik22-5-2008 12:11:38

Dat kun je idd bij veritas kopen! ik draag dat altijd met kleedjes zonder bh, echt super handig en doorschijnend!

Sabine
5-4-2008
 Meld misbruik24-5-2008 10:37:35

In de veritats van Leuven hebben ze de tape. Kost 8,5euro

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...