Terug naar overzicht
Ik heb ook Hollywood Tape gekocht. Bij mijn lingeriewinkel (allé, waar ik mn bruidslingerie gekocht heb) verkochten ze dat. Dit is het merk dat ze daar verkochten: www.hollywoodfashiontape.com Ik heb het nog niet getest, maar het zijn kleine strips dubbelzijdige tape. Dus ik denk dat dat wel ideaal moet zijn.Veel succes met je zoektochtPatricia01-08-08
Hey,Ik heb het bij Veritas gevonden. Ik heb gevraagd achter decolleté-tape. Het hing tussen de naai-artikelen. Misschien toch nog eens teruggaan?Ik heb het ondertussen ook al geprobeerd, maar ik denk dat ik het niet goed had bevestigd.Mijn BH bleef namelijk voor geen meter zitten (hangen dus).Iemand die me tips kan geven waar en hoe ik de tape juist moet bevestigen?Bedankt.
ik heb tape van bij granita in leuven, van hetzelfde merk als ze ook in hunkemoller hebben.Ma da plakte voor geen meter ze, na twee minuten komt dat terug los....
Karolien, In de Veritas in A'pen verkopen ze het zeker!. Ze hebben daar trouwens allerlei verschillende modellen (tapes) voor open rug en schouder. In de gewone lingeriezaken noemen ze idd hollywoodtape. Ze zijn wel duurder dan in de Veritas.Ik heb uiteindelijk gekozen voor een zelfklevende bh (Eve's Bra). Zaaaaalig ! Heb ze gevonden in de Granita voor 30€ ipv 50€ in lingeriezaken. Ik heb een D-cup en ze zitten echt fantastisch!xVi en Tony07/06/08
Dat kun je idd bij veritas kopen! ik draag dat altijd met kleedjes zonder bh, echt super handig en doorschijnend!
In de veritats van Leuven hebben ze de tape. Kost 8,5euro