Terug naar overzicht
Heerlijk zo'n gezellig feest lijkt me. Het is allemaal losjes, dus ik zou de gasten ook gewoon zelf de drank laten nemen. moet je niet meer achter bediening zoeken. En dan kan niemand zeggen dat ze moesten wachten op het drinken! Veel plezier ermee!groetjesHilde
Ik denk inderdaad dat iedereen drank en eten zelf kan nemen. Maar het is niet slecht enkele mensen aan te duiden die de boel een beetje in de gaten houden: frigo's aanvullen, lege schotels wegnemen, lege glazen wegnemen én afwassen,... het is toch niet de bedoeling dat jij je daar moet mee bezighouden hé?! Traiteur kan soms voor bediening zorgen, of nichtjes of buurmeisjes,... veel plezier!Groetjes, Lien
Hoi Heidi,Wij doen ook ons trouwfeest bij mijn papa thuis in een feesttent. We voorzien een buffet, en een toog en al onze gasten zullen zelf naar hartelust hun eten en drinken halen. Wij zorgen wel voor bediening voor het afruimen. Groetjes en succes!Lieke06/09/2008
Heidi,Ik zou er zeker voor zorgen dat er een paar mensen het initiatief nemen als er iets moet gebeuren: inderdaad frigo's bijvullen, opruimen als er iets valt, afruimen. Je wil toch niet meemaken dat jij -in je mooie kleren- daar de brokken moet oprapen. Ik heb ooit eens een grote barbecue georganiseerd en had eigenlijk zelf toen iemand nodig gehad. Ik had die niet en heb me heel de avond beziggehouden met voor de gasten te zorgen, zonder de tijd te hebben om echt met mensen te praten.ZEKER doen dus! En liefst iemand die er helemaal buitenstaat en die ervoor betaald wordt. Op die manier moet je niet iemand van het feest ermee belasten en verklein je het risico dat hij/zij de opdracht in de wind slaat en gewoon meefeest.Ik denk dat je meer op je gemak gaat zijn die dag, dat je weet dat er iemand in de zaal is die het allemaal wat opvolgt.Groetjes,Lore
ik zou toch ook zeker een paar mensen voorzien, mensen die inderdaad niets met het feest te maken hebben en ervoor betaald worden. je gaat je meer op je gemakt voelen!!
wij hadden wel een feest met bediening, maar we hadden ook een grote champagnebar vol ijs, met daarin flesjes en flessen.Als je wil kan ik je wel een foto mailen.Maar ik zou wel bediening voorzien, want wat met lege flesjes, afruimen,..wij hadden een receptie thuis en hadden een nichtje voorzien. Ik kreeg daar de zenuwen van! liep wel wat in de mist
Hallowij hadden de receptie ook thuis en ik was toch blij dat we bediening hadden dan moesten we ons daar niets van aantrekken. Mijn man en mijn moeder zijn nogal van het opruimende type en ik zag hen al de hele tijd over en weer lopen. Bij ons waren het vrienden van vrienden, dus geen wildvreemden maar geen mensen die ik perse op ons feest wilde. We hebben hen natuurlijk wel betaald.
hoi,wij doen ons feest ook niet in een trouwzaal maar huren een zal en werken met een traiteur en die zorgt voor de drank,eten ,bediening,afruiming.ik denk dat als je frigo's vult dat de mensen getoch wat geremder zullen zijn om iets te drinken dan als ze het aan een garcon moeten vragenbij ons is het wel bbq en dessertbuffetmaar ik ben toch blij dat we zelf niets zullen moeten doen want we hebben al twee kindjes die op het feest zullen rondlopenveel plezier op je dagshirley12/072008
dank u shirley.Ik weet wat je bedoelt wat heb zelf ook 3 kinderen die op het feest zullen rondlopen.Ik dek enkele schoonzussen aan te spreken voor een beetje te helpen daarmee. Mijn oudste is nog maar 3.5 en onze jongste spruit is nog maar 5 maanden dus zal ik daar al mijn handen mee volhebben denk ik hé. Och, ik weet nu al dat het een mooie dag zal worden