Terug naar overzicht
Ik heb mijn schoenen daar gekocht. T zijn een soort sandaaltjes / muiltjes : 102 EUR. Ze hebben een ruime keuze van 100 tot 130 EUR . Natuurlijk hebben ze ook de duurdere van Linea en zo, maar de keuze blijft aan jou natuurlijk!Groetjes,Mieke 11/06/2005
Hoi Annelies,Ik heb er daar ook gekocht. Prijs 127 €. Enorm veel keuze en ze kunnen je droomschoenen zelfs in een andere kleur laten maken.Echt de moeite: ze hebben 100'den schoenen!GroetjesSophie
Bedankt om te antwoorden! ik ga volgende week zeker eens langs!Ben al benieuwd!!annelies
Hoi Annelies,Mijn schoenen komen ook van Gabriëlli.Ik betaalde 137 €.Je hebt er schoenen tss. de 100 en 200 €.Wel veel keuze..Succes.Gr. K.
Hoi Annelies,Ik zou zeker volgende week gaan.Ze hebben mijn schoenen besteld en ik moet toch een aantal weken wachten (bijkomende reden is dat ze in een ander kleur gespoten worden dan de schoen in de winkel).Je hebt trouwens ook een website van Gabrielli waar je eens kan op piepenGroetjesSophie
Hallo,Ik ben daar nog niet geweest, maar ken wel iemand die daar haar schoenen ( van Linea)heeft bestelt.Zij bestelde haar schoenen op 3 januari, voor haar trouw op 16/04 (das dus volgende week).Wel haar schoenen zijn er nog steeds niet en komen HOOGST WAARSCHIJNLIJK woensdag binnen (volgens de winkel), een ramp dus!!Ik zou zeggen, geen schoenen bestellen!!Groetjes
Koen, Misschien moet je er zelfs eerst gaan vooraleer te oordelen over "verhaaltjes" die je hoort die meestal grote zevers zijn.Er zijn nu eenmaal leveringstermijnen van 10 tot 12 weken voor schoenen, maar hiervoor verwittigen ze wel degelijk op voorhand.Het zou mij ten stelligste verwonderen dat schoenen van Linea er zolang over doen. Reden: Linea is een belgische verdeler en de schoenen kunnen Gabrielli's zelfs overkopen van andere winkels. Er zijn 3 grote vestigingen van Linea in België en de voorraden die ze hebben in de Linea winkels zijn immens.Reden waarom ik dit weet? Omdat mijn vriendin dit ook voorhad bij Gabrielli's. Ze hadden haar maatje niet ter beschikking. Ze hebben heel wat gedaan voor haar om aan de schoenen te komen.Zij had haar schoenen in minder dan 1 week!Ik vind je verhaaltje maar raar moet ik zeggen.Leen
Leen,Ik wil deze winkel niet zwart maken of zo.Ze hebben haar inderdaad verwittigd dat het een aantal weken ging duren.Maar ze hadden haar ook een datum beloofd, zodat ze haar kleed toch aan haar schoenen kon aanpassen. Ze moet dus nu, een week voor haar huwelijk, nog andere schoenen gaan zoeken.By the way, het gaat hier ni om een 'verhaaltje', wij hebben haar vrijdag kunnen troosten en moed inspreken.GroetjesJessy