Terug naar overzicht
ik heb hier al eens iets gelezen van een getuigenpen of zoiets... je kan bv. een parker kopen en daar 'getuigenpen' in laten graveren, ik had wel gehoord dat het echte ondertekenen niet met die pen mocht gebeuren, maar weet niet of dat overal zo is, ik zit ook een beetje met hetzelfde probleem als jij!!
wij geven een fles wijn met etiket waar onze namen opstaan en de trouwdatum...
Liesbeth,Waar kan je zo'n fles bestellen waarop een etiket plakt met jullie namen en trouwdatum? Lijkt me wel leuk.Wij dachten voorlopig aan een fles champagne die gemaakt wordt in de gemeente waar wij wonen en die daarvoor speciaal wordt uitgegeven, ofwel glazen waarin onze namen en huwelijksdatum gegraveerd zijn.Groetjes,Ingrid
hallo,wij geven onze getuigen een kleinkaarsje met een bedanktekstje sa
Hallo, wij geven onze getuigen een kaarsje met een bedanktekstje samen met onze naam en datum.Groetjes Mieke
wij hebben hetzelfde gegeven als liesbeth. aan de gewone gasten gewone flessen en ouders en getuigen flessen van 1.50 l.
hey Ingrid,wij hebben die flessen kunnen bestellen bij onze fotograaf (deurne: Robby Bolleyn- Boterlaarbaan)
is het niet vreselijk duur om alle gasten een fles wijn te geven met zo'n persoonlijk etiket?annelies
Vind ik ook een leuk cadeau, zo'n flessen wijn voor de getuigenWeten jullie ook waar ik deze kan bestellen en eveneens de namen en datum laten op vermelden?liefst regio Mechelen-Antwerpen-Leuvenalvast bedankt!groetjesNancy
Hey,Ik was 2 jaar geleden getuige van mijn broer en heb toen een fotokader van Leonardo gekregen.. mooi en altijd leuk.Wij zijn er nog niet uit wat we gaan geven.Groetjes en veel succes!An
Toen wij onze getuigen gevraagd hebben, kregen ze van ons als verrassing een Parker-pen. We hebben onze namen en de trouwdatum erin laten graveren en zo hebben ze altijd een herinnering aan onze dag. Groetjes Nathalie