Terug naar overzicht
hoi Wendy en CindyDit lijkt me ook nog eens een tof cadeau! Kan je laten weten waar je ze kan kopen?Hartelijk dank!!Sophie
Hallo Cindy,Ik zelf ben van Limburg en wij hebben de onderleggers laten maken bij een instituut voor gehandicapten. Ze maken daar alles wat je wilt. Normaal vragen ze 2 € voor 4 onderleggers en een houdertje, maar als je veel besteld en je bv geen houdertje wil is het goedkoper. Het instituut ligt in Wijchmaal bij Peer, een telefoonnummer waar je meer informatie kan krijgen is 011/633122 en dan vragen naar het nummer van de werkplaatsen. Misschien ligt er bij jullie in de buurt ook wel zoiets en dan kan je daar ook eens vragen. In de ikea kan je anders ook nog orignele dingen vinden, daar hebben ze eventueel ook kurken onderleggers, ook heel tof.Ik hoop dat je er wat aan hebt.Groetjes Wendy
Ik ben ze vergeten te beschrijven: het zijn houten onderleggers van ongeveer een halve cm dik en van 10cmx10cm. Er zit een kurken laagje op van ik denk 9cmx9cm. Ze worden 3 x gevernisd zodat je ze kan afvegen met een vochtige doek. Groetjes Wendy (10/06/2005)