Nu Online
Momenteel zijn er 596 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dringend voor wendy ivm bedankjes

8-4-2005 7:48:20
Hoi wendy,
Wat heb jij gekocht onderleggers, amai das wel origineel he. zou je daar wat meer uitleg over kunnen geven en waar je ze kan kopen

grts 10.06.2006

cindy
10-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 478

Sophie
14-10-2005
 Meld misbruik8-4-2005 11:13:04

hoi Wendy en Cindy

Dit lijkt me ook nog eens een tof cadeau! Kan je laten weten waar je ze kan kopen?

Hartelijk dank!!
Sophie

Wendy
10-6-2005
 Meld misbruik8-4-2005 17:08:20

Hallo Cindy,

Ik zelf ben van Limburg en wij hebben de onderleggers laten maken bij een instituut voor gehandicapten. Ze maken daar alles wat je wilt. Normaal vragen ze 2 € voor 4 onderleggers en een houdertje, maar als je veel besteld en je bv geen houdertje wil is het goedkoper. Het instituut ligt in Wijchmaal bij Peer, een telefoonnummer waar je meer informatie kan krijgen is 011/633122 en dan vragen naar het nummer van de werkplaatsen. Misschien ligt er bij jullie in de buurt ook wel zoiets en dan kan je daar ook eens vragen. In de ikea kan je anders ook nog orignele dingen vinden, daar hebben ze eventueel ook kurken onderleggers, ook heel tof.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Groetjes Wendy

Wendy
10-6-2005
 Meld misbruik8-4-2005 17:10:13

Ik ben ze vergeten te beschrijven:
het zijn houten onderleggers van ongeveer een halve cm dik en van 10cmx10cm. Er zit een kurken laagje op van ik denk 9cmx9cm. Ze worden 3 x gevernisd zodat je ze kan afvegen met een vochtige doek.
Groetjes Wendy (10/06/2005)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...