Terug naar overzicht
Wij zijn vorig jaar op reis geweest( geen huwelijksreis) naar Mexico.We hebben er een rondreis gedaan van een week. Wij vonden dit lang genoeg want je legt erg veel kilometers af op een dag en ik was het auto zitten na die week wel beu!Daarna hebben wij nog een week strand gedaan. Hotel Iberostar Paraiso Maya.We hebben die allemaal via Neckermann geboekt. Buiten het begin van onze rondreis is dit allemaal perfect verlopen! Beetje autopech gehad enzo maar daar kunnen ze zelf niet aan doen natuurlijk. Ik zou zeker een upgrade van een auto nemen zodat je toch minimum aan comfort hebt.
Wij zijn vorig jaar naar Mexico geweest, ook wel geen huwelijksreis.We hebben eerst een rondreis gedaan van 7dagen. Die viel op zich wel mee, het waren vooral culturele bezoeken zoals bv Chitzen Itza en Uxmal. Nadeel van zo'n rondreis (toch zeker alst op huwelijksreis is)? Je hebt echt wel geen privacy. Alles gebeurt in groep! Behalve het slapen dan. Als je geluk hebt zijn het allemaal toffe mensen mr het kan ook anders zijn hoor.Nadien nog een week strandvakantie gehad in Playa del Carmen, hotel Iberostar Quetzal. We zijn al heel veel op reis geweest maar dit was echt het beste,tofste en mooiste hotel waar we ooit zijn geweest. Echt niets op aan te merken. kZie dat Petra ook in een Iberostar hotel zat, als je zo'n hotel kan nemen echt doen! We hebben alles geboekt bij Thomas Cook.Groetjes
Wij zijn vorig jaar (niet huwelijksreis) naar Mexico geweest. Rondreis met auto gedurende 1 week en 1 week strandvakantie. Was prachtig. Ik zou inderdaad niet kiezen voor rondreis per autocar, het is echt wel te doen met de auto, niet onveilig of zo. wij hadden een upgrade van auto genomen omdat mijn man nogal groot is. Zelfs met de auto kom je de groep geregeld tegen aangezien zij in dezelfde hotels slapen en ongeveer hetzelfde programma hebben. Maar je bent wel vrijer, wil je iets niet bezoeken dan doe je dat niet, wil je uitslapen is dat ook mogelijk. Wij hadden alles bij JetAir geboekt en bijbetaald voor betere plaatsen op het vliegtuig.
Hi,Wij zijn vorige maand 10 dagen naar Mexico geweest met jetair ( geen vertragingen gehad ). Wij hadden een echt super hotel, nl. Riu Palace Riviera Maya. Wij hebben een aantal uitstappen gedaan en dat viel goed mee. Enige nadeel was onze jetair hostess. Dat was een echte trut.
Hey,Wij vertrekken de dag na ons huwelijk op 21 juni naar Mexico. We hebben met Thomas Cook geboekt en gaan 2 weken naar Iberostar Grand Paraiso. We gaan terplekke met een autootje op eigen tempo Mexico verkennen.Ik heb Mexico enkele jaren geleden al eens bezocht en het is een ZALIG land!Veel succes,Femke
Heylaba,Wij gaan in maart naar Mexico met Thomas Cook. Iberostar hotels zijn altijd supergoede hotels, RIU ook.Ik ben zelf reisagente dus indien je info wil, dan mail je maar.cindy@hoevensreisbureau.comxxxCindy