Terug naar overzicht
De priester gaf ons een voorbeeldvolgorde. Waarbij de communie optioneel was. Dus je kan van ons misboekje alles nemen (de volgorde) en dan de communie weglaten. Zo gaat het er in onze kerk aan toe zonder communie.Als je een e-mailadres post dan stuur ik je alles door wat ik heb.GroetjesKaren
Hallo,Wij hebben gekozen voor een huwelijksviering met de mensen van "goede herder". Die steken een volledige viering samen met jullie in mekaar. Je gaat op gesprek en de rest kan via pc gedaan worden. Klinkt misschien raar maar het word allemaal heel goed uitgelegd.Je moet wat teksten kiezen (waarvan er meer dan genoeg voorbeelden door hun worden doorgemaild)Ook de muziek kies je. Het voordeel is dat je een heel persoonlijke viering hebt die veel dichter tegen de mensen staat.De priester maakt dan een volledige uitwerking die je gepast thuis krijgt ! alleen beslis je zelf of je al dan niet voor alle gasten een boekje maakt.Een echte aanrader.Groetjes,Patricia
hoi sofie,wij hebben ook voor de goede herder gekozen en het is waar wat hieronder vermeld word over het ganse gebeuren...tis echt persoonlijk en wat je niet wil horen of wel wil horen...alles word naar jou wens opgesteld!!!een aanradertje dus!!!veel succes!!!06-06-2008
hey sofie,als je me je emailadres geeft, mail ik ons boekje door :o)groetjes!dorien04/10/08
Zouden jullie deze boekjes ook aan mij kunnen bezorgen?peter.joosen2@telenet.bebedanktGroetjes eveline
Graag ook wat voorbeeldjes aan mij doorsturen... :o)schoonjw@visa.comHartelijk dank!Wendy
Hey, Zouden jullie de voorbeeldjes ook naar mij willen doorstuern? Bedankt karinepyl@hotmail.com Groetjes Karine