Terug naar overzicht
Wij gaan de speech doen vlak voor de openingsdans,als we de cadeaus aan ouders en getuige hebben gegeven.Ik denk ni dat ik op voorhand een speech schrijf,k'laat het op het moment zelf uit m'n hartje komen.Grtz sarah
hoi,wij laten het ook gewoon gebeuren...we zien wel op het moment zelf...ik hou van speeches recht uit het hart...succes!06-06-2008
Hey AnnIk denk dat wij twee maal zullen speechenIk denk de eerste om iedereen welkom te heten net voor of na het voorgerecht zodat iedereen zijn glas kan heffen.Later op de avond misschien na het hoodfgerecht, wij zijn dat nog niet zeker een speech om onze ouders, getuigen en ceremoniemeester en fotograaf te bedanken en dan geven we ze een kadeauIk denk toch dat wij iets gaan vorrbereiden zodat we samen kunnen speechen en elkaar aanvullen in de plaats van twee keer het zelfde te zeggen maar een beetje anders.groetjes ELine05/09/2008
Mijn man heeft gespeecht na het dessert en voor de openingsdans. De DJ kwam de micro onder zijn neus steken ;) Hij had enkel kernwoorden op een papiertje geschreven:- verwelkoming- bedanking ouders en getuigen- gastenboek uitleggen- rokers (mochten 's avonds in de zaal blijven)Ik zou het niet al te letterlijk opschrijven (maar ben daar ook geen goeie in ze, was blij dat Brecht alles heeft gezegd ;)).
Dag Ann!Mijn man heeft de speech gegeven als iedereen net aan tafel zat en voor we gingen eten. Ik denk dat dat het meest gebruikelijk is ?Hij heeft daarin de zaal bedankt voor de goede ontvangst en de mooie zaal, de ouders en de getuigen (en hier wordt dan het eventuele cadeautje gegeven), nadien vrienden of familie die nog specifiek iets gedaan hebben en dan algemeen iedereen om te komen en voor de cadeaus en dan zeg je geniet van het feest en smakelijk :-)