Terug naar overzicht
Sluitspelden zijn misschien ook handig!Ik heb deze nodig om m'n kleed vast te steken 's avonds!
misschien ook deo en een pijnstiller. Je weet nooit dat je hoofdpijn of zo krijgt.
Hey Kimberly,Tja wat moet er allemaal in die handtas,Bij is dat een heel waslijstje 't zal een rote handtas moeten worden.* identiteitskaart* Gsm * Lijst met telefoonnummers van al de personen die belangrijk zijn om er een goed feest van te maken want ge weet nooit* Cash geld ja mij moeten de avond zelf nog de Dj betalen enzo* zakdoeken, voldoende* make-up om bij te werken* haarlak en extra speldjes* extra paar kousen* eventueel extra paar schoenen voor 's avonds laat* deo - parfum* mini naaikit en veiligheids spelden ge weet maar nooit* tandenstoker* muntjes/kauwgom voor overdag* eventueel extra hemd voor bruidegom voor als nogal warm is en hij veel zou zweten hé* scheermachine voor moest de bruidegom een zeer zware baard hebben en deze tegn de avond al goed begint door te komen na zo een lange dag* labelo ofzo voor de droge lippen* een balpen ook altijd handig* vochtige doekjes eventueel om na de fotoreportage uw schoenen een beetje op te poetsen hang er eenbeetje vanaf waar en wanneer ge dat doet* een deken of handdoek voor tijdens de reportage zodat ons kleed niet vuit wordt en het pak van onze vetjes ook niet* een vijltje ge weet nooit dat ge met uw nagels bljft hangen en der ene scheurt ofzoik denk dat ik er zo ongeveer ben nuGe ziet ik zal ver een weekend tas van doen hebben, alé ja een aantal dingen zullen gewoon in de wagen blijven liggen groetjes ELine05/0/2008Als ge zelf nog aaniets denk laat het maar weten
Zeker geen Compeed vergeten! Kan je een hele hoop ellende besparen! Geloof me, ik spreek uit ervaring ;)