Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tav NANCY Gospelkoor?

8-4-2005 11:30:19
Hey Nancy,

Ik wou gewoon s horen of je al iets meer wist van dat gospelkoor. Of ander tips voor een goed en betaalbaar gospelkoor?
Bedankt bruidjes,
Jozefien

Jozefien
17-9-2005
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 530

Sophie

Meld misbruik8-4-2005 11:43:03

Heb ik je er eentje doorgegeven?
De prijs die mijn vriendin betaald is klein 250 €

groetjes
sophie

Jozefien
17-9-2005
 Meld misbruik8-4-2005 11:51:48

Hey Sophie,
jij hebt me geen naam of adres doorgegeven. Wij trouwen in Laarne, zou dat een probleem zijn? Waar trouwt jouw vriendin?
Alvast bedankt hé :)

Groetjes, Jozefien

Sophie
24-9-2005
 Meld misbruik8-4-2005 17:00:38

Hey Jozefien,

Mijn vriendin trouwt in Brugge dus dat is niet echt super ver van Laarne!
Het koor is het Eligiuskoor, naam koorleidster: Barbara Verfaille. Als je wil geef ik je ook het gsm-nummer door maar dat mail ik je beter door dan hier zomaar op het forum te zetten.

Groetjes,
Sophie

Jozefien
17-9-2005
 Meld misbruik8-4-2005 17:09:45

Hey Sophie,

Je mag me altijd mailen op jozefiendefeyter@hotmail.com
En dat koor zingt echte "gospel"? Waarbij het publiek betrokken wordt en zo? Heb je het zelf al gehoord?
Ja, veel vragen maar het is ook belangrijk voor de totale sfeer van de ceremonie hé!
Bedankt,
Jozefien

Sophie
24-9-2005
 Meld misbruik8-4-2005 19:32:51

Hoi Jozefien,

'k Heb je een mailtje gestuurd.
En ja, ze spelen echt gospel hoor.

Groetjes
Sophie

Nancy
9-7-2005
 Meld misbruik12-4-2005 19:44:33

Hallo,

Sorry dat het zo lang geduurd heeft voor ik je een berichtje kon terug sturen. Ik heb de dame nog niet te pakken gekregen maar ik stuur je hierbij hun gegevens zo kan je eens horen wat zij ervan denkt
je mag gerust zeggen dat het van mij komt
copriau.grisez@tiscali.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...