Terug naar overzicht
Heb ik je er eentje doorgegeven?De prijs die mijn vriendin betaald is klein 250 €groetjessophie
Hey Sophie, jij hebt me geen naam of adres doorgegeven. Wij trouwen in Laarne, zou dat een probleem zijn? Waar trouwt jouw vriendin?Alvast bedankt hé :)Groetjes, Jozefien
Hey Jozefien,Mijn vriendin trouwt in Brugge dus dat is niet echt super ver van Laarne! Het koor is het Eligiuskoor, naam koorleidster: Barbara Verfaille. Als je wil geef ik je ook het gsm-nummer door maar dat mail ik je beter door dan hier zomaar op het forum te zetten.Groetjes,Sophie
Hey Sophie,Je mag me altijd mailen op jozefiendefeyter@hotmail.comEn dat koor zingt echte "gospel"? Waarbij het publiek betrokken wordt en zo? Heb je het zelf al gehoord?Ja, veel vragen maar het is ook belangrijk voor de totale sfeer van de ceremonie hé!Bedankt,Jozefien
Hoi Jozefien,'k Heb je een mailtje gestuurd.En ja, ze spelen echt gospel hoor.GroetjesSophie
Hallo,Sorry dat het zo lang geduurd heeft voor ik je een berichtje kon terug sturen. Ik heb de dame nog niet te pakken gekregen maar ik stuur je hierbij hun gegevens zo kan je eens horen wat zij ervan denktje mag gerust zeggen dat het van mij komtcopriau.grisez@tiscali.be