Nu Online
Momenteel zijn er 747 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tijdsindeling feest

22-5-2008 13:23:00
Hallo allemaal.
Ik heb een vraagje: hoeveel tijd nemen jullie tussen aanvang van het avondfeest (ontvangst gasten) en aanvang van het eten?
Wij hebben een 160-tal genodigden en ik denk aan een uurtje, maar ben niet zeker. Hadden eerst een half uur, maar dat is zeker te kort.
Wie weet raad? Alvast bedankt!

Peggy
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 979

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik22-5-2008 14:44:26

Hallo,
Kan je dat niet bespreken met de mensen van de zaal? Wij hadden 45 min. genomen...
Groetjes

Peggy
8-8-2008
 Meld misbruik22-5-2008 14:46:22

Wij hebben enkel een zaal gehuurd, dus organisatie is volledig aan mij, vandaar...

Lore
5-7-2008
 Meld misbruik22-5-2008 15:27:39

Hey Peggy,

Bij ons regelt de zaal dit ook. Meestal is het 45min met een uitloop naar een uur. Het laastste kwartier is bedoeld om iedereen op tijd aan tafel te krijgen, zodanig dat iedereen al netjes op zijn plaats zit als jullie - als laatsten - binnenkomen.

Zou het zeker met de zaal overleggen. Zij hebben daar ervaring mee !

Groetjes,

lore

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik23-5-2008 9:41:19

hey Peggy!
Wij hadden 75 gasten en die zijn rond 18.30 toegekomen en rond 19.30 zijn we aan tafel gegaan.
Ik vond dit toch lang genoeg!
Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...