Terug naar overzicht
geweest niet, maar wel voorbij gereden.... bereid je maar voor op een overdosis show en kitsh!veel plezier!!
Hey,Wij zijn daar vorig jaar geweest met een bende.Gewoon supper is da en geniet er maar van met volle teugen.Doei Heidi
Hey Sarah, Ik ken ze héél goed! Heb ooit eens 3 shows op een jaar gezien! Ze blijven me verbazen. Maar ik vind ze echt geweldig!'t Is trouwens in Borsbeek te doen. Ga je gewoon op een zaterdag? Dan mag je je verwachten om op het podium te komen te staan om te ...hoelahoeppen ! Je kan een ticketje winnen om terug naar de Mask'ara te gaan. Als je de eerste donderdag van de maand ga dan is het ....ladiesnight! Jaja, geen venten toegelaten. Knappe adonissen shaken dan met alles wat ze hebben. Ik ben een fan!xVi en Tony07/06/8
Hey,Bedankt voor jullie reacties, gisteren eerste keer langs geweest, amai ik moet jullie gelijk geven, wij hebben ons echt gerold van het lachen, en dat hoelahoepen amai als je gedronken hebt lukt dat niet goed zenne haha, zo een gezellige sfeer, vriendelijke sociale mensen, kortom een aanrader!! Vandaag is het wel sarah zonder stem hihi dus je kan je wel voorstellen hoe ik me geamuseerd heb, na de show allen op podium staan dansen, mij zien ze zeker nog terug!!sarah xxx