Terug naar overzicht
Leslie. Informeer eens bij de Pottemakershoeve of de rode poort in Meetkerke. Beide locaties zijn uiterst geschikt voor wat je wenst! Veel suc6!
Hey,Dan kan ik je de Abdijhoeve in Oudenburg sterk aanraden. Een hele mooie feestzaal, niet te chique maar ook niet te gewoon én een hele mooie omgeving. Voor een barbeque is de binnenkoer echt geschikt. Zij hebben ook een barbeque zitten in hun "menuboekje". Misschien eens langsgaan en informeren?Wij hebben er volgende zaterdag ons feest maar zijn er al gaan eten met onze ouders en ze konden volgens ons meedoen aan "Mijn Restaurant", echt een perfecte service!GroetjesKelly
Hey Leslie,Mijn vriendin is getrouwd in een gerenoveerde schuur in Oostkamp, "Hoeve Welvaert". Het is ideaal voor een BBQ want er is ook een mooi aangelegd binnenplein.Ik denk dat de huurprijs maximum € 400 is afhankelijk van de dag dat je trouwt.Groetjes, Els
Misschien de roode poort in Zuienkerke. Mooie schuur, maar je moet wel alles zelf doen (de een vindt dat leuker dan de andere natuurlijk).Veel plezier,Yvonne
Hallo,heeft 'hoeve welvaert' soms een website of contactgegevens? Wij zijn namelijk ook op zoek naar een hoeve/schuur in de omgeving Oostende-Brugge.Groetjes