Terug naar overzicht
Hey,Ik heb foto's gezien van foto raf (Herentals), kan je mss eens opzoeken op internet. Ik vond de stijl van foto's heel mooi. Maar de fotograaf was al bezet op onze trouwdag.Groetjes Veronique
Beste Els,In antwoord op je vraag stel ik graag even mijn werk voor op www.artxpo.be (of bij artxpo op deze site)Aarzel niet om me te contacteren als de stijl van mijn werk je aanspreekt.Ik ben werkzaam in heel Vlaanderen. Als jullie interesse hebben kom ik bij jullie langs om aan de hand van een fotoreeks mijn werkwijze en stijl te illustreren.Vriendelijke groet,WouterArtXpo
heeft er iemand een idee wat de goedkoopste fotograaf kost?Als ik de prijzen bekijk zit da tussen 300 en de 1000 euro is da niet veel?
Hey Els,De prijzen die je vernoemt, zijn normaal hoor. Dr zijn dr zelfs die beginnen vanaf 1000 euro, en dat loopt dus op tot 1800, voor zover ik heb gezocht.Wij hebben nu een kennis van mijn stiefbroer genomen, en betalen 400 euro (krijgen de foto's ook digitaal, dat wouden we) Zijn héél blij met die prijs.