Nu Online
Momenteel zijn er 289 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Sensuele fotoshoot... nog kandidaten???

22-5-2008 22:57:51
Hoi aanstaande bruidjes...
Ik ben een tijdje geleden getrouwd, maar zou graag mijn ventje eens verrassen met een paar mooie sensuele foto's van mezelf.
Ik heb daarvoor de fotograaf van onze trouw aangesproken. Hij maakte zeer mooie foto's en we voelden ons 100% op ons gemak bij hem.
Nu heeft hij heeft een paar locaties voorgesteld en ik heb heb gekozen voor een romantische oosterse suite in Gent. Het probleem is dat hij die suite moet huren voor een hele avond terwijl de fotoshoot maar 2u zal duren. Daarom dacht ik als er nog mensen zouden zijn die hun ventje willen verrassen met een paar romantische foto's, dan kunnen we de huurprijs wat verdelen.
Iemand interesse. De shoots gaan door op maandagavond 7 juni. De fotoshoots kosten €80 (en je krijgt veel foto's) als wed me drie zouden zijn om ons die avond te laten fotograferen zou de huur van de suite maar €20 per persoon kosten.
Dat is toch te doen. In de fotograaf heb ik zeker veel vertrouwen. Hij kan er iets van.
Iemand interesse??? Misschien kan je dan direct onze fotograaf contacteren om af te spreken.
greetz, Stefanie

Stefanie
14-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1159

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik22-5-2008 23:08:03

hoi,
maandagavond 7 juni kan niet denk ik...wij trouwen vrijdag 6 juni...
klein foutje dus!!!
succes met je zoektocht!!!

Stefanie
14-10-2009
 Meld misbruik22-5-2008 23:40:30

Oeps... foutje. Mijn fotoshoot gaat door op maandag 9 juni.
Ik vergat ook de gegevens van mijn fotograaf te zeggen : Wouter van Artxpo. Zeer goede fotograaf. Hij voelde zeer goed aan wat wij wij wilden en maakte echte meesterwerkjes. Ik zie uit naar de fotoshoot. Als iemand geïnteresseerd is kan je hem bereiken via mail info@artxpo.be
grtz stefanie

Jasmine
10-5-2008
 Meld misbruik23-5-2008 10:25:06

Hey Stefanie

Ik heb een mailtje gestuurd, naar de fotograaf voor de praktische info, want zie dit eigenlijk ook wel een keer zitten.

Mijn ventje gaat niet weten waar hij het heeft als hij het eventuele resultaat gaat zien.

Groetjes

Jasmine

Evelien

Meld misbruik23-5-2008 11:35:40

Da's dan 100€ in totaal? ik vermoed dat dit idd niet veel is maar toch...

Kan je ergens foto's vinden van die romantische suite? Ben namelijk niet zo romantisch aangelegd dus als dat zoiets is met veel frullen en ruches voel ik me daar hopeloos ongemakkelijk...

Anders ben ik wel geintereseerd. Mijn ventje zit dan toch int buitenland voor zijn werk en in juli is het zijn verjaardag!

Stefanie
14-10-2009
 Meld misbruik23-5-2008 19:08:54

Leuk dat er al wat interesse is in de fotoshoot. Ik zie er persoonlijk al naar uit.
Ik kreeg van de fotograaf een link met foto's van de suite. Geeg toe... het ziet er prachtig uit...
www.vernedreaming.be volg de link naar 'kamers', dan de link naar 'Sanghai'
Groetjes,
Stefanie

Evelien

Meld misbruik24-5-2008 12:56:33

Prachtig is een eigen mening die zeer relatief is natuurlijk hé. Het ziet er wel heel erg sensueel uit, da's waar.

Ik denk er nog even over na, ik weet dat het al bij al niet veel geld is maar voor mij momenteel wel. Laat zo snel mogelijk iets weten. Als er al voldoende kandidaten zijn, dan heb ik pech, no problem.

Patricia
8-8-2008
 Meld misbruik24-5-2008 19:00:04

Hoi Stefanie,

Leuk idee! Heb wel interesse!
Zou u mij een mailtje kunnen sturen zodat ik nog wat praktische dingen kan vragen?
Mijn mailadres is patricia.ribus@hotmail.com

Alvast bedankt!

Groetjes,
Patricia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...