Terug naar overzicht
hoi,maandagavond 7 juni kan niet denk ik...wij trouwen vrijdag 6 juni...klein foutje dus!!!succes met je zoektocht!!!
Oeps... foutje. Mijn fotoshoot gaat door op maandag 9 juni.Ik vergat ook de gegevens van mijn fotograaf te zeggen : Wouter van Artxpo. Zeer goede fotograaf. Hij voelde zeer goed aan wat wij wij wilden en maakte echte meesterwerkjes. Ik zie uit naar de fotoshoot. Als iemand geïnteresseerd is kan je hem bereiken via mail info@artxpo.begrtz stefanie
Hey StefanieIk heb een mailtje gestuurd, naar de fotograaf voor de praktische info, want zie dit eigenlijk ook wel een keer zitten.Mijn ventje gaat niet weten waar hij het heeft als hij het eventuele resultaat gaat zien.GroetjesJasmine
Da's dan 100€ in totaal? ik vermoed dat dit idd niet veel is maar toch... Kan je ergens foto's vinden van die romantische suite? Ben namelijk niet zo romantisch aangelegd dus als dat zoiets is met veel frullen en ruches voel ik me daar hopeloos ongemakkelijk...Anders ben ik wel geintereseerd. Mijn ventje zit dan toch int buitenland voor zijn werk en in juli is het zijn verjaardag!
Leuk dat er al wat interesse is in de fotoshoot. Ik zie er persoonlijk al naar uit.Ik kreeg van de fotograaf een link met foto's van de suite. Geeg toe... het ziet er prachtig uit...www.vernedreaming.be volg de link naar 'kamers', dan de link naar 'Sanghai'Groetjes,Stefanie
Prachtig is een eigen mening die zeer relatief is natuurlijk hé. Het ziet er wel heel erg sensueel uit, da's waar. Ik denk er nog even over na, ik weet dat het al bij al niet veel geld is maar voor mij momenteel wel. Laat zo snel mogelijk iets weten. Als er al voldoende kandidaten zijn, dan heb ik pech, no problem.
Hoi Stefanie,Leuk idee! Heb wel interesse!Zou u mij een mailtje kunnen sturen zodat ik nog wat praktische dingen kan vragen?Mijn mailadres is patricia.ribus@hotmail.comAlvast bedankt!Groetjes,Patricia